27 Jun 2013

Streetstyle på Northside Festival

 photo lom_zpsb4fd45e9.jpg  photo loaelig_zpsefc11a49.jpg  photo log_zps1d326bea.jpg  photo loi_zps921e2270.jpg  photo loy_zpse9fb48cc.jpg  photo lop_zpscacc4b09.jpg
Jeg tog disse billeder for Costume Streetstyle af festivalstilen til Northside.
Som så mange gange før har jeg udvalgt forskellige stiltyper - jeg synes det er skønt at se hvordan folk tolker festival stilen på hver deres personlige måde.

Jeg er også så heldig at skulle være streetstyle fotograf på Roskilde Festival, og håber på at skyde noget godt - i kan, som noget nyt, se mine billeder på Soundvenue derfra.

Jeg håber i måske kan bruge disse fine looks som inspiration til hvad i skal pakke i jeres festival-taske :-)

3 kommentarer:

  1. Hvor er der mange lækre piger!
    Pigen til venstre på billede seks spottede jeg også - Jeg var dybt misundelig over hendes outfit ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, det synes jeg også de er :-)

      - Hun blogger på pagik.dk hvis du skulle være interesseret i at se mere til hende :-)

      Delete
  2. sikke nogle flotte damer:-) elsker billede nummer 8 :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -