14 Jul 2013

Bowlerhat i London - igen.

 photo a6-a_zpsda4a100f.jpg  photo a8_zps0dabafdc.jpg  photo a7_zps02e06f56.jpg  photo a2_zps5e45707a.jpg  photo a12_zps590b5d18.jpg
Endelig fik jeg et ledigt øjeblik - langt nok til at blogge. Her er mit første London-outfit – selvfølgelig kom bowlerhatten med, som jeg synes passer så godt til London.. T-shirten er nok et af de bedste genbrugs-køb jeg har gjort mig, da den er sort og passer til alt, men stadig har en masse fine detaljer. Jeg håber i kan lide det.

Dagene går hurtigt, her på vores fantastiske tur. Vi er netop landet i Paris, og heldigt for os var flyet forsinket, da vi var kommet lidt for sent afsted.. Men heldet var med os så alt gik. Vi har mellem vores streetstyle-arbejde fået set Campden market, som jeg dog havde forventet mere af, slappet af i Hyde Park, shoppet på Oxford street, for hold op London er en god shopping-by og hængt ud i området Shoreditch hvor blandt andet den berygtede vintage-gade ”Brick Lane” ligger. Men priserne for vintage er som det er efterspurgt i London, nemlig lidt høj. Men området er super cool, og det var også vores favorit-sted til streetstyle, da mængden af pæne mennesker var høj, men menneskemængden var lidt mindre end på Oxford Street, hvilket jo gør det lidt lettere at fotografere.


I må alle have en fortsat rigtig dejlig sommer, jeg håber vejret er med jer i Danmark?

4 kommentarer:

  1. Du ser super godt ud! Jeg ville altid kunne bære sådan en hat, men wauw, (!!) det kan du bare! I dag er vejret ret trist i DK :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. ååhr tak amy! jeg er ked af at høre vejret ikke var med jer :/

      Delete
  2. Du ser så godt ud i den hat! Ville ønske jeg kunne bære den elsker looket! Fedt at du får lov til at tage Streetstyle billeder i London .. Vil bare så gerne derhen:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja, det er super fedt at have et job, man på den måde kan lave på ferien :p

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -