21 Jul 2013

 photo lo6_zpsf5fe345f.jpg  photo lo7_zps8c95427a.jpg  photo lo4_zps0f8a12c4.jpg
Først vil jeg takke rigtig meget for al den dejlige respons jeg har fået, både her på bloggen og andre steder om mit indlæg i går - i er nu så søde allesammen :)

Her får i et outfit tilbage fra London, hvor jeg havde iført mig to nye køb fra det mærke samtlige jeg tog streetstyle af, var en smugle flove over - nemlig Primark. Både top og halskæde er derfra, og jeg er bestemt ikke flov, jeg er derimod virkelig glad for mine gode men billige køb, som jeg bestemt synes ligner meget mere end de har kostet :) Primark og den store Topshop er for mig "must-see" i London.

I går landede jeg i Rom og gik jeg lidt rundt i området hvor jeg bor (som er lige ved siden af den store station i Rom) og så de attraktioner der lige var at se. Rom er virkelig en smuk by, og det tager ikke længe at forstå at de virkelig har haft meget magt (og mange penge) engang. Efter alt for mange henvendelser fra 'lumske' mænd besluttede jeg at tage hjem igen. I dag er planen at få krydset de store attraktioner af listen, nemlig Colosseum og Vertikanet. Håber det er lige så fantastisk, som folk siger det er. :-)

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -