10 Jul 2013

Jeg ankom til London i....

 photo lilleDSC_0954_01_zps97c0175a.jpg
.. Denne nederdel!

Så er vi landet i London, hvor vores såkaldte "Interfly-tur" er startet. Navnet Interfly er kommet af, at vi først havde aftalt at tage på interrail, men endte med at bestille flyture i stedet, lidt luksus har man vel lov at have - om det så er ombord med en billig flybillet :-)

Dagen er selvfølgelig gået med streetstyle, men også en masse shopping. Glæd jer til at se mig i mere "sporty" betræk - som jeg jo snakkede så varmt om den anden dag i radioen (var der nogen af jer, der tilfældigvis hørte mig i på Radio24syv i mandags?).

Jeg har i dag været iført denne nye sag fra Topshop, som er lige mig. Den helt rette portion af blomster og pop up farve i det sort-hvide mønster... ja, og så er snittet og nederdele generelt noget jeg lever i for tiden -. og derfor er denne kommet med på turen, og kommet i brug her på førstedagen. Jeg vil vise jer lidt billeder snart :-)

Men min computer-tid er begrænset, eftersom vi ikke har fået købt et stik, der kan bruges til vores Danske stik endnu, det er altså ret dumt...

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -