24 Jul 2013

Sådan så min hvide nederdel ud...

 photo lil10_zps79f19f28.jpg  photo lil12_zpsa6c68c68.jpg  photo lil16_zpsebd51c87.jpg  photo lil14_zps91e43d3f.jpg  photo lil13_zpseea193dd.jpg
.. indtil jeg gik ind i Katrines pink/røde neglelak... Og i panikkens time badede jeg den i neglelaksfjerner - dette resulterede i at den nu er både pink/rød og gul! Not cool.... Men hvad søren, den kostede mig alligevel kun 8 pund og nu er den "dokumenteret" på et outfit-billede

TOP: H&M Trend, SKIRT: Primark, SNEAKERS: Nike, HEADBAND: Primark

Det hele kører lige nu, jeg modtager invitationer til de mest fantastiske shows til modeugen, jeg skal til videre til Venedig senere (hvor min klassekammerat er guide :D) og min kæreste kommer ned til mig i Milano - opturene vil jo ingen ende tage! :D

4 kommentarer:

  1. Rigtig fint og sødt outfit! og Skøn blog du har. Kig forbi min hvis du får lyst :)
    //Line
    www.Linebiine.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det er jeg altså rigtig glad for at du synes :D Tak!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -