9 Jul 2013

Spottet på Roskilde Festival

 photo blog2-lille_zps02b270c3.jpg
Jeg var ikke den eneste der spottede lækker streetstyle på Roskilde Festival i selskab med Soundvenue - nej for den dag jeg havde iført mig dette outfit blev jeg faktisk selv spottet hele 4 gange. Her er billederne jeg fandt på hhv. Eurowoman og Euroman. (er det bare mig eller laver jeg præcis samme 'pose' med benene på de to billeder?)

Jeg havde iført mig mine udsalgsfund fra Nelly, shortsne er af mærket Issue 3.1 og net t-shirten er fra Nowhere. Den gode gamle festivaltaske med frynser er fra H&M og skoene er fra Marnis designsamarbejde med H&M - først havde jeg taget Birkenstock med, men eftersom de skravede mig, blev de skiftet ud med disse, da jeg tirsdag tog hjem for at hente mere tøj :-)

I morgen meget tidligt går turen til London, hvor min rundrejse i Europa starter - det bliver så fantastisk. Jeg regner med at blogge forholdsvis regelmæssigt, da jeg jo skal afsted med en co-blogger, og vi skal uploade billeder regelmæssigt til Costume Streetstyle. -Stay tuned!

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -