16 Aug 2013

CFW højdepunkt: Henrik Vibskov

 photo henrikvibskov_zps96dec66e.gif
Jeg havde glædet mig til Henrik Vibskovs show lige siden jeg fik invitationen. Når man på den måde går og venter i spænding, og spændingen så til sidst bliver forløst under showet, kan der ske det, at skuffelse indtræder.. Dette skete ved nogle designere under modeugen, men Vibskov gav bestemt ikke anledning til skuffelse. Jeg var vild med atmosfæren, der var skabt omkring showet. Bare de laboratorie-klædte hjælpere med "Team Vibs"-kitlen og de fine dekorationer satte stemningen inden showstart. Den ene model med hat og hårtot betrådte catwalken i fine støvede farver og remedier var der nok af - bl.a. store runde spejle, som også kom med en tur op og ned af catwalken. Henrik Vibskov formåede at lave et show, med den helt rette portion af "mystisk hipster-nørd", som formåede at fascinere mig meget.

(øv for den tekst øverst i venstre hjørne... nogen der kender et gratis program til at lave simple animationer i?)

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -