26 Aug 2013

Den hvide kjole

 photo hvid-kjole-1_zps975bea8c.jpg
Den hvide kjole fandt jeg i Topshop lige inden jeg tog afsted på rejsen. Det viste sig, at den desværre var lidt for varm sydpå, men jeg endte alligevel med at tage den på i Milano, i håb om at jeg kunne komme ind i deres domkirke. Men heldet var ikke med mig, jeg var for tredje dag i træk for slutty klædt til at komme ind… 

Og apropos hvide kjoler var jeg til det smukkeste bryllup i weekenden hos min søde veninde Benedicte. Men selvfølgelig er mit overførselsstik blevet væk for mig i flytterodet.. Håber på at finde det snart.. i bliver i hvert tilfælde ikke snydt for at se hvad jeg havde på :)

4 kommentarer:

  1. Åhh den er ellers flot med det boxy fit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak Ida - det er jeg glad for, at du synes :)

      Delete
  2. Den er ellers super smuk og enkel. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -