16 Aug 2013

DO MORE OF WHAT MAKES YOU HAPPY

 photo lfoto4_zpsd252fc6e.jpg  photo lfoto3_zps2c9556ad.jpg
Efter modeugen har mine dage været præget af flytte-panik, da vi pludselig blev klar over, at vi skulle være ude af lejligheden 10 hverdage før. Jeg fik panisk fat i mine forældre og sat proces flytning i gang. Jeg bor nu på min venindes værelse i vores nye lejlighed, med alle mine kasser i kælderen - jeg kan nemlig først flytte ind til september. 

Men i kan tro at jeg glæder mig til at flytte rigtigt ind, og ikke mindst til at gøre det hyggeligt. I den forbindelse har jeg erhvervet mig et billede på lærred fra Sumopix.

Baggrund for mit valg: Jeg så for noget tid siden dette citat på en blog, og det har på en eller anden måde sat sig fast i min bevidsthed. Jeg laver rigtig mange ting der gør mig glad, men i travle perioder eller midt i udfordringer, kan det da kun være dejligt at blive mindet om at gøre mere af det der gør en glad. Jeg søgte efter citatet på google og fandt dette med en rigtig cool grafik i baggrunden - og så var valget truffet!

Kvaliteten er god, men kan godt fortryde lidt, at jeg fandt et på nettet, som ikke er helt så stort, som billedstørrelsen jeg har valgt. Jeg valgte dog et billede i ret stor størrelse, så det er meget begrænset hvor godt man kan se pixels (dvs. at man kam se komprimeringen der er på digitale billeder i form af små farvede firkanter, der tilsammen danner et billede). Derfor vil jeg anbefale jer aldrig at vælge et billede fra eksempelvis facebook - så skriv i stedet til den person der har taget det, og få det sendt til din mail i høj kvalitet = stort format.

Priserne er fair, set i forhold til det unikke produkt jeg synes man får. Hvis jeg skulle have betalt fuld pris havde jeg nok tænkt en ekstra gang over det - men det er jo ikke dyrere end et maleri, og dette er langt mere personligt - så alt i alt, fair pris.

Kunne i finde på at bestille et billede på lærred til jeres hjem og hvad synes i om mit billede?

Billedet er en gave

4 kommentarer:

  1. Jeg er også ret tilfreds med det produkt jeg fik af Sumopix ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det kan jeg godt forstå :) Det er fint at få et billede på lærred :)

      Delete
  2. Så fedt budskab, plus, så ser det vildt flot ud!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak, det er jeg rigtig glad for at du synes :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -