10 Aug 2013

fashion oh fashion

 photo lillemarg_zps61acaa99.jpg
Jeg har haft en helt fantastisk modeuge! Her er et billede fra Margrethe-skolen, som jeg blev SÅ positivt overrasket over! Havde ikke regnet med at det var denne designskole, der ville lave et så smukt show, hvor der var meget potentiale til at slå igennem i fremtiden. Helt klart et show jeg synes i skal finde online og se, hvis i ikke havde mulighed for det under modeugen!

Jeg har været i gang fra morgenmads-arrangement til sidste show hver dag, og det har efterladt rigtigt meget arbejde til mig i dag, som jeg ikke har haft mulighed for at se på disse dage! Og nå ja, jeg skal lige finde ud af hvor jeg skal bo, da vi åbenbart bliver smidt ud d. 15. august og ikke d. 1. september som vi troede... Håber det hele løser sig.. Det er sjældent jeg føler, at jeg sætter mig selv i uoverskuelige situationer - men denne gang er det vist tæt på... Men hey! Jeg har haft de bedste dage og blev spottet af Stockholm Streetstyle, så jeg er alligevel lidt glad :D

4 kommentarer:

  1. Jeg var også så positiv over Margrethe skolen, synes at der var noget super fint i bland.
    Og Mia Dina, det var så hyggeligt at møde dig :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, der var virkelig nogle dygtige designere derfra :) og i lige måde søde Ida :)

      Delete
  2. org det ser smukt ud :) jeg var også inde i kbh under modeugen (ikke til modeugen, der skal man jo være specielt inviteret... selvom jeg overvejede at partycrashe ;D yhaha), og der var også en utroligt sød ung brite der spurgte om hun måtte tage nogen billeder af mig, det er virkelig smigrende, synes jeg, at en totalt fremmede, giver en et sådant kompliment :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ej hvor cool at du også blev spottet under modeugen, det er simpelthen sådan et fedt selvtillids-boost :p men du kunne garanteret have kommet ind, hvis du vidste hvordan (jeg har lært fra kendere) - invitationerne kommer nemlig ikke af sig selv før man er MEGET stor som blogger... så man må selv lige gøre diverse PR-bureauer, som står for det opmærksom på, hvilke shows man er interesseret i at se :) Skriv en mail til mig hvis du vil have uddybning :p

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -