28 Aug 2013

Jeg sælger ud af garderoben

 photo lilDSC_0195.jpg  photo lilDSC_0186-1.jpg
Jeg har fået sorteret min garderobe ned til et absolut minimum, da jeg for det første flytter ind til mindre forhold i næste uge men også fordi det er dyrt at flytte, købe bøger til det nye semester og den omfattende rejse i sommers har jo alt sammen koster lidt... Jeg har fået en bod på det nye marked "FashionHunters" og dvs. at du på dette marked kun kan finde tøj, sko og smykker - fedt!

Jeg håber nogle af jer vil/kan bakke op om mit projekt fattig - men også alle de andre lækre garderober, der bliver solgt ud af på markedet.


Praktisk info:
Dato: 31.08.13
Tid: 10-17
Sted: Nørrebrohallen - Bragesgade 5, 2200 København
Pris: 30 kroner

Link til FashionHunters event på facebook

6 kommentarer:

  1. Jeg kan desværre ikke komme, da jeg er i Malmø på lørdag. Men du har jo en fed stil, så jeg er sikker på, du nok skal få solgt godt ud :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Åh det var ærgerligt, at det lige faldt samme dag :) og tusind tak - jeg håber på at få solgt en masse :)

      Delete
  2. Fanme timing! Jeg er sgu lige præcis i København i weekenden! Jeg er ret sikker på, jeg liiiige skal forbi :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ej hvor fedt :) Du må endelig hilse på mig, hvis jeg ikke selv spotter dig :) Og købe alle mine ting, naturligvis :P

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -