4 Aug 2013

Mit look i metroxpress

 photo metroexpresslille_zpsb5399d66.jpg
D. 31. juli fik jeg en opdatering på min facebook om at jeg var i dagens metroxpress... Det var da en dejlig overraskelse. Men kan ikke lade være med at grine lidt over at nogle af forslagene er dyre alternativer til mit look, som bestod af et sæt fra H&M, t-shirt fra COS, en taske jeg købte i Thailand og sko fra Monki.. Jeg havde det på til sidste sommers modeuge.

Glæder mig allerede lidt til at dele looks med jer for denne omgang - jeg har selvfølgelig allerede tænkt lidt over hvad jeg skal have på. :)

Hvis i gerne vil have fingrene i udgaven skal i være hurtige, den er nemlig kun på landets banegårdene til og med d. 6. august.

6 kommentarer:

  1. Sejt! :-) Og det kunne være så hyggeligt at hilse på dig undermodeugen, du må endelig sige hej, hvis du ser mig :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I lige måde Louise! Du må endeligt også hilse, hvis du ser mig :D Det kunne være rigtig hyggeligt!

      Delete
  2. Hvor lækkert at se sig selv i avisen - dejligt look :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, det er det faktisk! :D hehe

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -