5 Aug 2013

Nye visitkort

 photo l1_zps639b402f.jpg
Så er visitkortene i hus - og så er jeg klar til at dele ud til modeugen... Meen, desværre er billedet på bagsiden blevet vendt forkert i forhold til teksten... Jeg har også lavet det på en lidt utraditionel måde - så måske nogen flipper det på højkant? Det vil jeg nok finde ud af.

Forresten har jeg været lidt i tvivl om hvad jeg skulle have med og ikke mindst hvordan de skulle se ud, men endte med dette lidt skøre billede på bagsiden, fordi jeg synes det er meget sjovt, men gør dem måske lidt minde professionelle?

Hvad synes i om visitkortene?

2 kommentarer:

  1. De er super fine :-) Og det er faktisk meget sjovt, at billedet vender, hvis man flipper på højkant :-) Uanset hvad er det super originalt og ikke for kedeligt :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, ja det er anderledes at de vender den vej - men jeg begynder at forstå hvorfor der ikke er nogle der gør det, det er jo så forvirrende :p men jeg er nu glad for dem alligevel :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -