6 Aug 2013

PU$$ PU$$ og jeg er klar til modeuge

 photo lilpuss-2_zps283f3970.jpg  photo lilpuss-8_zps43ad54ba.jpg  photo lilpuss-7_zpsf7e1d909.jpg
Så er det i morgen det går løs, modeugen i København - men om PUSS PUSS bliver en del af mine outfits vides ikke endnu! Jeg skal for 4. gang i træk tage billeder til Costume Streetstyle men også blevet inviteret til en helt masse af de mest cool shows! Jeg glæder mig så meget til at få den fulde modeuge-oplevelse, og vil dele så meget som muligt med jer på bloggen.

Jeg glæder mig særligt til Henrik Vibskov, Anne Sofie Madsen, Wood Wood, Asger Juel Larsen, Stine Ladefoged, Designers Nest, Barbara I Gongini og Whiite - men også alle de andre fantastiske designere der har inviteret til shows, events og fester. Hvem kommer mon til at imponere denne gang?

Mon jeg ser nogle af jer i disse dage?

8 kommentarer:

  1. Jeg skal også til shows, men kun om fredagen :) Stine Ladefoged og Barbare I Gonini :) Dem glæder jeg mig super meget til :) Måske vi ses??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ej hvor fedt! Det er virkelig nogle shows jeg ser frem til! Du må endelig hilse, det kunne være så hyggeligt! :D

      Delete
    2. Ja det vil jeg gøre ;) Kunne være hyggeligt :)

      Delete
  2. Du må have nogle helt fantastiske dage til modeuge! Jeg glæder mig til at følge med, nu hvor jeg ikke selv kan deltage i festlighederne :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, jeg havde virkelig nogle gode oplevelser, glæder mig til at dele nogle af højdepunkterne her :)

      Delete
  3. Du var noget så fin under modeugen med din obligatoriske hat! Jeg så dig et par gange, men havde simpelthen ikke tiden til at chit chatte. Men hvor er det skønt, at du havde nogle svedige dage :D Btw - di svedige t-shirt - hvor er den fra? KH

    ReplyDelete
    Replies
    1. Åh hvor sjovt, at du så mig til modeugen :) - men det er super travlt altid, så helt forståeligt, at du ikke lige kunne nå at hilse. Men det kan jo være vi støder på hinanden en anden gang :)

      Delete
    2. Og t-shirten er forresten fra Divided red i H&M (nok mit første køb fra den afdeling siden jeg var teenager) men er rigtig glad for den! ;D

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -