5 Aug 2013

Sommerlook

 photo sommerharingr2lill_zps645285da.jpg  photo sommerharingr1lille_zps7270e13b.jpg
MARNI x H&M body

Tak for jeres input til hvad lækkert "sensommerhår" er i konkurrencen (hvilket egentlig er et ret skørt ord...) I dette indlæg vil jeg snakke lidt om min skønhedsrutine for tiden. Jeg bruger til dagligt BB-creme, mascara og gerne lidt farve til læberne. Jeg har fået hele 5 nye læbestifter med hjem fra det italienske mærke KIKO, som jeg er hamrende glade for! Her bruger jeg en mat en af slagsen i en varm rød farve, som jeg synes er rigtig fin til sommeren.

Hvad angår "sensommerhåret", så er og bliver jeg en smugle doven, så spray-moussen fra got2be's 2 sexy serie har været et hit! Så skiller jeg håret og sprayer moussen direkte ind på hårbunden, så let i forhold til at fordele det med hænderne! En føntørring med håret nedaf og evt lidt spray fra samme serie. Resultatet bliver som på billederne herover, et naturligt løft - synes jeg.

Kan i se løftet, eller er det bare lige så flat som det plejer?

4 kommentarer:

  1. Du ser super fin ud søde Mie ;)

    ReplyDelete
  2. Sikke nogle skønne billeder - især det første. Du ser super sød ud derpå :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe - det kan du tro jeg er glad for at høre :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -