24 Aug 2013

Sort på sort på rød

 photo stockholmstreetstyle-blog_zpsac83d218.jpg
Billede taget af Stockholm Streetstyle

Jeg valgte at trække i et meget sort outfit fredag - dog brudt af de røde sko. Jeg var på jagt efter disse bukser i mange H&M-butikker på rejsen og til sidst lykkedes det mig at finde dem - fordi jeg spottede, at der hang nogle i et prøverum - så heldigt. Jeg blev spottet af Stockholm Streetstyle, som er en streetstyle-side, jeg jævnligt selv kigger forbi - så det var sjovt at prøve at stå model for dem. Jeg synes billedet blev godt, selvom jeg ser lidt brugt ud i ansigtet... :-)

9 kommentarer:

  1. Jeg synes du ser smuk ud, og jeg er vild med dit outfit :)

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Hej Mathilde, jeg købte den i H&M i Barcelona, men mon ikke de også har den her i Danmark? :)

      Delete
    2. Tak, det håber jeg! Søgningen starter i hvert fald lige præcis nu! <3

      Delete
  3. Hvor er jeg helt vild med dit outfit! Så fed sammensætning af top og underdel! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak Katrine, jeg tænkte også at deres overflader og 'halv-gennemsigtighed' var et match :p

      Delete
  4. Også et lækkert outfit - er vild med solskærmen, eller hvad man skal kalde den ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mange tak :) tror der er meget delte meninger om cappen - men jeg er naturligvis også fan :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -