13 Aug 2013

Tøse-tøs i sneakers

 photo 4_zps7c7953f9.jpg  photo 13_zps00cc883f.jpg  photo 14_zps508b19b8.jpg  photo 11_zps4671ac49.jpg  photo 10_zpsd60143a6.jpg  photo 6_zps56251e81.jpg  photo 5_zps3ccac2a1.jpg  photo 3_zps7e287175.jpg
Pinligt nok er disse billeder fra før jeg tog på sommerferie, og jeg havde glemt alt om dem... Men bare fordi det ikke er helt nyt, synes jeg det var fint nok til at komme på bloggen alligevel :)

Jeg er vild med at bruge sneakers til lyse og pigede look, da det sporty er en god kontrast til min feminine stil.


Jeg er midt i flytning, så det er grunden til, at bloggen lige nu ikke er så opdateret som jeg gerne vil have den er. Jeg er forhåbentlig snart ovre denne tidsrøver :-)

10 kommentarer:

  1. Sikke et fint look - elsker mixet af de lyse toner! God flytning :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Åh tak :) jeg elsker også lyse nuancer om sommeren, det er lige til at komme i sommerstemning af, når jeg ser andre i det også :p Og tak :D

      Delete
  2. Jeg er ellers ikke meget til sneakers, men de er godt nok fine :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nej, det er også lidt en debut for mig - men disse er lige efter min stil :-)

      Delete
  3. Virkelig flot og feminimt outfit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Åh tak, det er jeg rigtig glad for at du synes :D

      Delete
  4. Lækkert outfit - Og flotte billeder. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det er jeg glad for, at du synes :)

      Delete
    2. Du ser rigtig godt ud Mie ;) Fint outfit til dig ;)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -