3 Aug 2013

TURISTEN!

 photo l2_zpsc5923c53.jpg  photo l3_zps509ac0bf.jpg  photo l4_zpsfaa434d1.jpg  photo l1_zps7d8710f0.jpg
Min kæreste havde taget sit eget digitalkamera med til Milano, og det blev turist-kameraet! Her er altså for første gang i meget lang tid billeder fra et ganske almindeligt kamera på bloggen, der oveni er virkelig turistede, hehe... De to første outfits får i nok senere i "rigtige" outfit-indlæg, men her er et preview :)

Milano var en skøn by, og det var simpelthen så hyggeligt at mig og min kæreste fik lidt ferie sammen - og så sødt af ham at komme ned til mig, nu hvor Katrine blev nødt til at tage hjem. (Læs hvorfor her)

Håber i nyder weekenden :-)

6 kommentarer:

  1. Lækre tourrist elsker din hvide kjole :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, tusind tak skal du have! ;)

      Delete
  2. Åhh jeg gad godt at komme til Milano :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det er også en rigtig dejlig by, selvom det ikke er alle der taler lige godt engelsk, hehe.

      Delete
  3. Jeg har også været så heldig at være i Milano for nogle år siden, og det er bare sådan en skøn by! Super fine billeder :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, det er nemlig en skøn by! Og tusind tak Camilla :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -