2 Aug 2013

Vind lækkerier til dit hår!

 photo l2_zpsf9618304.jpg  photo l1_zpse1334bec.jpg
Goodiebag er modtaget som en gave

Så er det tid til en konkurrence - i kan vinde en goodiebag med lækre stylingsprodukter fra got2b's hårserie 2sexy!

Jeg har desværre meget tyndt og glat hår, der altid ser halv-kedeligt ud - det synes jeg i hvert tilfælde. Derfor ser jeg utroligt meget frem til at se, om disse produkter kan gøre en forskel for mit slaskede hår og gøre det 2sexy med en masse volumen!

Jeg modtog min goodiebag med produkterne mens jeg var på ferie - godt man har en kæreste der kan rende på posthuset for en :-)
Her i weekenden vil jeg eksperimentere lidt med produkterne, så i kan få min personlige mening om dem, hvis i ikke allerede er forelskede i de pæne lyserøde embalager og tanken om fyldigt hår?

Goodiebaggen du kan vinde indeholder: 2 sexy big volumen Hairspray (300 ml), 2 sexy big volumen Mousse (250 ml) samt iStylers define hyper-wax. (De lyserøde produkter)

For at deltage i denne konkurrence skal du følge bloggen og svare på dette:

Hvad forbinder du med lækkert sensommerhår?



Jeg trækker en vinder d. 11. august

48 kommentarer:

  1. Lækkert sommerhår er et sundt og nyklippet hår - og for mit eget vedkommende, så skal der lyse striber i, så der kommer lidt liv i det ;-)
    Pia Damgaard
    piaogjan@hotmail.com

    ReplyDelete
  2. For mig er lækkert sommerhår.. alt!
    Det skal være let, glansfuldt og smukt :)
    Den allerbedste følelse er sundt, nyklippet hår.. der blæser i vinden - præcis som du ser det i film ;)
    Cecilie Lynge
    cecilie-lynge@hotmail.com

    ReplyDelete
  3. Sensommerhår :) Det er velholdt først og fremmest med klippede spidser. Jeg er så heldig at mit hår det afbleger sig i lyse striber når solen skinner, så der er meget spil i farverne. Gerne med det lækre "saltvand-i-håret"-look.
    Jeg giver det en hårkur 1 gang om ugen her i varmen og solen. Jeg blander en god olivenolie i hovedbunden, lægger et håndklæde på hovedpuden og så sover jeg med det. Om morgenen tager jeg så bad, hvor jeg først tager shampoo i håret INDEN vandet - ellers er det svært at komme af med olien. Og derefter vasker jeg det igen i en mild shampoo for at få alle rester ud af håret. Så tørrer jeg KUN hovedbunden med en hårtørrer og resten lufttørrer. Det giver et skønt og lækkert hår hele sommeren - ikke kun sensommeren. Kan også klart anbefales om vinteren, men så vil jeg tørre hele håret med hårtørreren.
    trinsling@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Lækkert sensommerhår skal først og fremmest være nyklippet - måske bare lige noget, hvor man tager spidserne. Derudover er det rigtigt lækkert, hvis man har lidt lyse striber efter solen eller, hvis håret bare bliver lysere (det gør mit f.eks).
    Sensommerhår skal også være blødt og glat, og man skal kunne køre en hånd igennem det og bare tænke: "Lækkert hår!" ;)
    Offentliganna@gmail.com

    Og så vil jeg også lige rette dig,Mie, dit hår ser altid virkelig flot ud på dine billeder!

    ReplyDelete
  5. Frem for alt så skal håret syne velplejet. Efter en lang varm sommer med sol og saltvand, har håret brug for en ekstra omgang. Masser af fugt og en god olie til enderne, og resten i håret ;-) så går man ikke helt galt i byen.
    Jeg har fint hår, og derfor har jeg brug for produkter med fylde.......denne skønne giveaway kan give mig det jeg mangler :-)

    ReplyDelete
  6. Jeg forbinder lækkert sommerhår som skinnende og lidt pjusket saltvandshår! ;-)

    xx, Nina cantanta@hotmail.com

    ReplyDelete
  7. Ihhhh jeg er nok lidt modsat de andre. Men for mig er lækkert sensommerhår når håret har fået masser af sol og er godt lysnet, og dermed egentlig også lidt slidt - af sol, saltvand, løsthængende hår i blæst osv... Det gør det bare så naturligt og let at sætte... Elsker det pjuskede look.... pifter det lidt op med hårpudder ogsaltvandsspray ;) Ihhhhh elsker det <3

    Kh Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    ReplyDelete
  8. Lækkert sensommerhår er Beach look'et. :)

    ReplyDelete
  9. lækkert sommerhår er for mig alt andet end mit eget, da jeg har tabt ca. halvdelen af mit hår. men syntes stort tykt hår er flot, det hår jeg misunder fordi jeg aldrig selv får det.
    følger dig via facebook.
    mvh jenny
    jennyclausen0809@gmail.com

    ReplyDelete
  10. Glansfuldt, nysvasket, nyklippet og bare sundt at se på.
    Selv kunne mit hår godt trænge til et par lækre produkter. :)

    Kamilla

    kamillawn91@gmail.com

    ReplyDelete
  11. Årh en lækker konkurrence! Jeg forbinder lækkert sommerhår lidt "beach look". Det er lidt rodet, lysnet af solen og smukke havfruebølger eller krøller, ligesom når man har været ude og bade i havet. Perfektion!

    stefaniehenriksen@hotmail.com

    Følger dig allerede på Bloglovin' :-)

    ReplyDelete
  12. jeg tænker en simpel lidt rodet opsætning fx med en fletning :)

    maibritt// maibrittj_@hotmail.com

    ReplyDelete
  13. Lækkert sommerhår..... Jeg kommer til at tænke på min datter i dag, hun blev klippet i en smart langhårs frisure tidligere på dagen og så hoppede vi i bølgerne blå. Hun har en skøn evne til lige at smide håret op i en hestehale, og rette lidt på totterne så ligner hun atter en million. Det er sensommer hår for mig <3
    Følger over bloglovin

    Mvh

    Monsemeldgaard@live.dk

    ReplyDelete
  14. Lækkert sommerhår = sundt år.
    Der er det ikke noget smukkere en fint glasfuldt hår i solen.
    Selv elsker jeg at have krøller eller bølge i mit hår om sommeren, da det står super fint til de søde sommer kjoler.

    - Jane
    - Jane Lindenberg

    ReplyDelete
  15. Lækkert og nyklippet! Og lysere end det plejer, da sommerens sol har afbleget det :)
    Mvh Caroline Amalie Clausen
    tigerdyr107@gmail.com

    ReplyDelete
  16. Lækkert sommerhår er naturligt bleget, skinnende og vildt, klipper halvkort i foråret og så får det ellers bare lov at hygge sig.

    sophieagger@gmail.com

    ReplyDelete
  17. Lækkert sommerhår/sensommerhår er for mig, et velplejet hår som godt må se naturligt og pjusket ud...lidt beach look, med saltvandsspray m.m.

    succes@mail-mig.dk

    ReplyDelete
  18. Lækkert sensommerhår er hår, som ikke har taget for meget skade af sol og saltvand igennem sommeren :)

    ReplyDelete
  19. Laura Victoria Clausen
    Sommer hår er når det er nyklippet og nyvasket (-:
    Lvc7913@gmail.com

    ReplyDelete
  20. For mit vedkommende er det:
    nyklippet og lysnet af solen :)
    Selvfølgelig skal der være lidt fylde i - det kan jeg heller ikke få uden at få hjælp fra diverse produkter... :)

    Mvh
    Birna Lambaa
    birnalambaa@hotmail.com

    ReplyDelete
  21. Jeg elsker de fine lyse dun man får i hårkanten som solen har lysnet :-)


    vh stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    ReplyDelete
  22. Lækkert sommerhår er hår som er bleget af solen, kortklippet, lidt pjusket og naturligvis duftende nyvasket.

    ReplyDelete
  23. Lækkert sommer hår, er når man plejer sit hår på den rigtige måde! Ikk for meget hår spray osn! Fh2000@hotmail.dk

    ReplyDelete
  24. Pænt, glansfuldt og med naturlige lyse striber fra solen. SÅ er det sommerhår. <3

    Eeyorenyk
    www.cautious.dk

    ReplyDelete
  25. lyse striber kort og pjusket:)
    marianne.lykke@gmail.com

    ReplyDelete
  26. Sensommer hår for mig er helt klart det "litt" lysere håret jeg nå får om sommeren - ELSKER DET!

    Og følger så på bl;)

    ReplyDelete
  27. Sensommerhår er det hår der stadig er pænt og smukt og velplejet med alt det rigtige i løbet af sommeren så håret ikke bliver alt for slidt og ødelagt af sol og saltvand. Ergo er sensommerhår stadig flot og lækkert blødt.

    Hav en skønherlig sommer og skøn skøn giveaway at vinde <3

    ReplyDelete
  28. Sundt hår som er blevet flot lysnet af solen

    briananette@gmail.com

    ReplyDelete
  29. Lyse highlight og store krøller :-)

    Deltager :-)

    selinedam@hotmail.com

    ReplyDelete
  30. For mig er lækkert sommerhår, at det er nyklippet og velplejet. Desuden har jeg en tendens til at få lyse striber hver gang solen kommer frem.

    Deltager gerne

    Rebeccalinelarsen@gmail.com

    ReplyDelete
  31. Lækkert, langt lysebrunt hår med blonde highlights, er min perfekte forestilling om lækkert sensommerhår! Plejet med en god shampoo, plejende balsom og så en hårolie til spidserne, for lige at give det et ekstra shine :)

    Følger bloggen på Bloglovin' ;)

    themettelaursen@gmail.com

    ReplyDelete
  32. Lækkert sensommerhår er en løs og uglet, men stadig velsat knold sat med et par enkelte hårnåle og en elastik!

    nannatvchristensen@gmail.com

    Følger dig på GFC og Bloglovin'

    ReplyDelete
  33. Lækkert sensommer hår er for mig - lysnet nogle toner af solen - glansfuldt og med pæne sunde hårspidser.

    /saraberg88@live.dk

    ReplyDelete
  34. For mig er sensommerhår noget let, luftigt og glansfuldt. Det er slutningen på sommeren hvor mit hår er blevet dejligt lyst af sommersolen.

    xx Lene l.lausdahl@hotmail.com

    ReplyDelete
  35. synes altid det er fint med sådan lidt "jeg har været ude hele sommeren"-hår - altså sådan lidt lystnet hist og her :)
    hilsner fra mamalotten@gmail.com

    ReplyDelete
  36. Jeg har haft anoreksi i mange år nu så kender virkelig til det med ødelagt hår. Har prøvet utallige produkter men endnu ingen af dem du skriver om.

    For mig er sensommerhår fyldigt, luftigt, tjavset og små lysnet af solen. Perfekt til at kunne sætte op i en knold eller bare have hængende løst til en fed efterårs frakke, et par jeans og nogle converse eller læderboots.

    Mange hilsner fra Rikke.g.lund@hotmail.com

    ReplyDelete
  37. nu har jeg selv meget (og når jeg siger meget så mener jeg MEGET) krøllet og tyndt hår, så jeg smider det altid op i en knold og så er jeg sådan set good to go!:)
    sommer hilsner fra Isa:)
    isabella.juel.larsen@imaj.dk

    ReplyDelete
  38. Afslappet hår kun let opsat, med en masse volumen og glans.
    Syntes at let krøllet hår er mega fedt der hen sensommer.

    ise.thomsen@hotmail.com

    ReplyDelete
  39. Ih hvor lækkert :-)

    En lækker sund frisure som er velplejet med gode produkter og evt behandlet med tørshampoo (for at springe enkelte hårvaske over og dermed skåne håret) og en omgang saltvandsspray i, for at få levende beach-ish hår <3

    Mia L.
    miasunivers@hotmail.com

    ReplyDelete
  40. For mig er lækkert sensommerhår nok det helt naturlige look, hvor man lader det hænge løst, og få det til at ligne at man lige er steget ud af sengen, selvom man måske har hjulpet det på vej med et par produkter :)
    louisehede1989@gmail.com

    ReplyDelete
  41. Lækkert sensommerhår kan være mange ting! Er selv vild med det rodede lidt tilfældige look, om det så er knold, hestehale eller løst hår. Og så er jeg også bare helt vild med lange krøller. Men det skal ihvertfald skal det se velplejet ud, og en klipning skader heller ikke :)

    Følger nu bloggen på facebook, håber jeg vinder!

    sharkjaer@gmail.com

    ReplyDelete
  42. GLANS.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    ReplyDelete
  43. Hår der er blevet afbleget af solen og ellers bare 'vildt' hår, der lever lidt sit eget liv. Hænger nede og er frit )

    Følger dig på facebook nu :)
    Knus Mia
    missen.5@hotmail.com

    ReplyDelete
  44. glansfuldt smukt og velplejet hår
    venlig hilsen
    laila Bindzus
    laila.bindzus@mail.dk

    ReplyDelete
  45. Sensommerhår for mig er hår, som er blødt og solstribet.

    ReplyDelete
  46. et lækkert sommerhår er nyklipt, krøller og saltvand. det er nydeligt å se langt bølgete hår.

    ReplyDelete
  47. Ifølge mig så er sensommerhår = Saltvandsspray i håret og en tur på stranden for at nyde de sidste dage af sommeren.:)

    Emma Hertzum..

    Emmaseenandbeen@gmail.com

    ReplyDelete
  48. Et lækkert sensommerhår er for mit et frisk, velplejet og nyklippet hår!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -