5 Sep 2013

Efterår i shorts

 photo a11_zps042d6387.jpg  photo a7_zps813fc388.jpg  photo a6_zpse3553b69.jpg  photo a1_zps2ebde10c.jpg
Winstons (vintage) jacket, Second Female Shorts, Weekday Collection blouse, Topshop sandals

Jeg endte med kun at købe disse shorts på markedet jeg solgte på i weekenden - var så stolt over, at jeg begrænsede mig sådan og i stedet fokuserede på at få solgt en masse - og det gjorde jeg :)

Det er måske lidt overambitiøst i forhold til årstiden - men ville så gerne have dem i brug med det samme.

8 kommentarer:

  1. Fuck, de er flotte! Dem kunne du ikke være taget hjem uden ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nej, det synes jeg heller ikke :) hehe

      Delete
  2. Du ser fantastisk ud Mie ;)

    ReplyDelete
  3. Hvor er de fine, og din styling med de klare solbriller er super fin!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeg er glad for, at du kan lide stylingen - tak Ida :)

      Delete
  4. Hvor er det et fint outfit :-) Og ja, de shorts er vildt flotte!

    ReplyDelete
  5. De er virkelig flotte (og lækkert outfit også)!! Dem kan jeg godt forstå, du købte med hjem :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -