3 Sep 2013

Konkurrence: Eucerin renseserie

 photo eucerin1_zpsed1473c9.jpg  photo eucerin2_zps4f3608d3.jpg
Ind af døren dumpede en pakke til mig - den gode af slagsen. Nemlig en goodiebag fyldt med lækre produkter fra Eucerin. Dette mærke har jeg først hørt om denne sommer, da jeg var i adskillige forretninger for at jage en creme fra Eucerin, som Katrine er blevet afhængig af.

Serien her er Eucerins nyeste renseserie og navngivet "DermatoCLEAN". Produkterne er perfekte til den skandinaviske hud, som kan være rigtig sart. Serien fremmer hudens evne til at ånde og er frataget ingredienser som parfume, alkohol og farvestoffer.
Alt i alt lyder serien perfekt til min sarte og allergiske hud, som særligt når vejret skifter, giver mere synlige tegn på, hvor sart den er. Når jeg udsætter min hud for temperaturforskelle, make-up, Københavns forurening, travlhed og andre hverdagssituationer, ses der tydeligt irritation på min hud. Jeg glæder mig til at se om denne renseserie, kan få min hud til at se frisk og sund ud.

- Men vent! Jeg er ikke den eneste, der får mulighed for at forkæle min hud med disse produkter, jeg har nemlig fået mulighed for at udlodde en goodiebag til en heldig læser.

Goodiebaggen du kan vinde indeholder:


  • DermatoCLEAN Cleansing Milk (200 ml): Mild og effektiv rensemælk.
  • DermatoCLEAN Clarifying Toner (200 ml):  Opfriskende skin-tonic som genopretter fugtniveauet i huden.
  • DermatoCLEAN 3 in 1 Cleansing Fluid (200 ml): Mild og effektiv øjenmakeup-fjerner, ansigtsrens og skin-tonic. Alt i ét – især velegnet til sart hud og brugere af kontaktlinser.
  • DermatoCLEAN Eye Makeup remover (125 ml): Mild og effektiv øjenmakeup-fjerner, der også kan klare vandfast øjenmakeup. 
  • AQUAporin Face light (40 ml): Meget let géle-agtig ansigtscreme. Den stimulerer dannelsen af nye vandkanaler i huden og efterlader huden smidig, blød, så de tørre linjer i huden bliver reduceret.
  • Vatrondeller


Sådan deltager du i konkurrencen: Være/blive følger af Mie Dina over Facebook eller Bloglovin, og svare på følgende:

Hvilken hudtype har du? 


Vinderen trækkes søndag d. 15. September

69 kommentarer:

  1. Jeg har en irriterende uren hud mod bumser, så der er ingen tvivl om jeg at ville have godt af noget godt til ansigtet:)

    Emmaseenandbeen@gmail.com

    Emma Hertzum

    ReplyDelete
  2. Det var da den lækreste goodies at få ind af døren :)
    Jeg har haft en øjencreme fra Eucerin de sidste par måneder og er virkelig blevet glad for den, så ville meget gerne teste lidt flere af deres produkter..

    Min hud er vist det man kalder blandet/normal.. Men til tider lidt sart.

    Kh Lou / goldenghettoblog@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Er appelsinhud en hudtype? I så fald, er det hvad jeg dagligt døjer med. Kunne have godt af lidt hudprodukter.

    Kh T / thea.oedbehr@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Uh, jeg har hørt så meget godt om mærket på det sidste. Jeg har normal/tør hud. Jeg krydser :)
    l.lausdahl@hotmail.com

    ReplyDelete
  5. Lidt fedtet hud så vil da rigtig gerne ha fingrene i den goodiebag :-)

    briananette@gmail.com

    ReplyDelete
  6. har en meget sart og tynd hud, krydser fingre:-)

    mvh jennyclausen0809@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Har kombineret hud med tendens til urenheder, så sådan en lækker pakke her ville gøre underværker for min hud! :)

    ReplyDelete
  8. Jeg har meget normal hud. Lidt fedte' en gang imellem.

    KH

    ReplyDelete
  9. Jeg har sart tynd hud... med tildens til at blive fedet
    piahaun@gmail.com

    ReplyDelete
  10. Jeg har en sær hud, der i den grad skifter med årstiden. Om sommeren er den egentlig rimelig nem at have med at gøre, dog tenderende til fedtet. Men efterår, vinter og forår... YIKES! Tør, sart, irritabel... Følger begge steder :)

    ReplyDelete
  11. Jeg følger på bloglovin og har vist blandet hud.. Hilsner fra mamalotten@gmail.com

    ReplyDelete
  12. Lækker goodiebag :-) Jeg har tynd og sart hud, med en anelse fedtet t-zone ;) Det ville være lækkert at vinde dette sæt :-)

    ReplyDelete
  13. Følger allerede begge steder :) Men der er smidt likes begge steder også <3

    Min hun er træls efter fertilitetsbehandling - den er kombineret, fedtet nogle steder og tør andre steder. Og den svinger også meget i løbet af cyklus :/ Det ville være lækkert at prøve om dette kunne hjælpe på min hud :)

    Kh Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    ReplyDelete
  14. argh, på trods af min alder er min hud stadig fedtet....
    Min datter på 11 har meget uren gud, og kunne godt bruge noget til at bekæmpe, de pokkers bumser .

    MVH Monika

    monsemeldgaard@live.dk

    ReplyDelete
  15. jeg har en meget følsom hud, da jeg lider af atopisk eksem, samt en smule allergi overfor parfume. så jeg er konstant på jagt efter en god creme jeg kan bruge til min hud;-)

    ReplyDelete
  16. ★...Har hørt rigtig meget godt om dette mærke,så jeg smider et lod og håber at kunne afprøve det...★

    Min hud er typisk skandinavisk m. tendens til tør & sart hud.

    Venlig hilsen,
    Anya.

    ReplyDelete
  17. Jeg følger selvfølgelig på Bloglovin! Jeg har hørt så meget godt om disse produkter, og vil meget gerne deltage. Øhm, jeg har vel bare en normal hud? :p

    ReplyDelete
  18. Er med på bloglovin :)
    Jeg har kombineret hud og den er også sart. Vil rigtig gerne prøve eucerin produkterne...
    katrin@greencat.dk

    ReplyDelete
  19. Jeg har uren hud, og tror faktisk denne milde renseserie kunne være rigtig fin til :)

    ReplyDelete
  20. Min hud er TØR! Og så kan den sagtens også være uren i perioder, og nu her hvor jeg er gravid kan den godt flippe lidt ud.. Men altså, især om vinteren kan det være svært for mig at undgå tørhed :(
    Jeg har aldrig hørt om produkterne! Men spændende!

    ReplyDelete
  21. Jeg har en sart hud og med tørre pletter

    ReplyDelete
  22. Min hud er generelt meget sart, og jeg lider meget nemt af eksem, så jeg kan sagtens nikke genkendende til dit indlæg :)
    Håber helt sikkert jeg vinder!
    Trine418@hotmail.com

    ReplyDelete
  23. Skøn giveaway :)
    Jeg har en lidt fedtet hud, med en del blackheads :/
    Malene // www.vinterfryd.dk

    ReplyDelete
  24. Jeg har en normal hudtype - har jeg altid fået at vide :) hehe, liker dig allerede begge steder :-* fin konkurrence!!

    ReplyDelete
  25. Sikke en dejlig giveaway!
    Jeg har sådan en hudtype, der svinger meget. Nogle gange er den helt fin og ren, og i nogle perioder er den simpelthen så fedtet og uren, øv bøv!

    - Benedikte Lundberg
    Benediktelp@gmail.com
    http://variousblogging.com

    ReplyDelete
  26. Jeg har nok det man kalder en tørr//normal hudtype. Forholdsvis OK om sommeren, men SINSYGT tør om vinteren!

    ReplyDelete
  27. Har længe ville afprøve dette mærke :-) Min hud er nok normal til tør. Er forresten ny på din blog og glæder mig til at følge dig :-)
    Mvh Mia F
    mia.henriette75@gmail.com

    ReplyDelete
  28. Jeg har en normal men lidt sart hud :-)

    ReplyDelete
  29. Sikke Lækkert jeg deltager gerne og xxx alt hvad jeg har for at det lige netop er mig du trækker op af bunken som den heldige vinder!

    har opfyldt alle krav

    Laila Jensen
    regnbuens@hotmail.com

    min hudtype er fedtet
    glæder mig til at følge dig!

    ReplyDelete
  30. Uh hvor lækkert! Jeg har vel lidt en typisk teenager hudtype. Lidt for fedtet, lidt for tør, og til tider virkelig uren hm. Ikke så fedt... Men jeg har hørt Eucerin skulle være super godt! Så jeg krydser alt hvad der nu er at krydse!

    Ditte_1@live.dk
    Knus, Ditte.

    ReplyDelete
  31. Jeg følger dig på bloglovin nu :)
    Min hudtype er meget fedtet og fedter rigtig hurtigt. Døjer ikke med 1000-vis af urenheder, men jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst ikke havde noget som helst :)

    Vh Mia
    missen.5@hotmail.com

    ReplyDelete
  32. Jeg har en ret tør hud.

    Følger på bloglovin'

    Vh.

    Anna
    anna.k.eriksen@hotmail.com

    ReplyDelete
  33. Jeg har kombineret hud og følger med på Bloglovin

    ReplyDelete
  34. jeg har tør/fedtet hud --fin giveaway
    jytte777@gmail.com

    ReplyDelete
  35. Vil meget gerne deltage. Følger via bloglovin' :-).
    Min hud er sensitiv.

    katrine_poulsen89@hotmail.com

    ReplyDelete
  36. Jeg deltager gerne.
    Jeg følger dig via facebook.
    Min hud er pæn, hvis jeg renser den hver dag, hvis jeg skipper et par dage, så kan jeg godt se, at der er kommet urenheder.
    Jeg kunne virkelig godt tænke mig at vinde, specielt fordi jeg læste en af dem var rigtig god til kontaktlinse-bruger, og det bruger jeg(:

    minsodeskat@yahoo.dk

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor man kan vinde en smuk halskæde(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2013/09/give-away-nr-44.html

    ReplyDelete
  37. Jeg følger via bloglovin.

    Min hud er sensitiv og tåler ikke parfume, derfor vil denne serie være perfekt til mig :-)

    mette.knk(a)gmail.com

    ReplyDelete
  38. Jeg har lettere uren hud og lidt fedtet hud.

    Sarah Riisager - sharkjaer@gmail.com

    ReplyDelete
  39. Jeg følger via bloglovin'.
    Jeg har desværre ret uren og fedret hud, hvilket ikke er særligt sjovt :(

    offentliganna@gmail.com

    ReplyDelete
  40. Ååååååh! Det var da den lækreste goodiebag at få ind ad døren. :) Jeg kæmper med irriteret og uren hud, så det ville være utrolig lækkert at blive den heldige vinder. Held og lykke til alle. :)
    Mail: Kamilla.Nielsen@hotmail.com

    ReplyDelete
  41. Hmm, min hudtype er kombineret, altså fedtet nogle steder og tørt nogle andre steder :D
    Francesca mugnaini
    Fh2000@hotmail.dk

    ReplyDelete
  42. selinedam@hotmail.com

    Seline :-)

    Deltager!

    ReplyDelete
  43. Hej!

    Min hud er ikke den pæneste. Min pande er især fyldt med akne, ØV.
    Kig gerne forbi min blog. Jeg har også en giveaway kørende ;-)

    Knuz Katarina...

    Http://girlistuffs.blogspot.com
    Email: Katarinahertzum@gmail.com
    Navn: Katarina Hertzum

    ReplyDelete
  44. Virkelig lækker præmie. Min hud er sart. Det ville være skønt at vinde :)
    lene_mondrup@yahoo.dk

    ReplyDelete
  45. Hey! Min hud er uren hehe. Jeg har nemt ved at få bumser og en masse søde hudorme. Jeg har sådan set prøvet de fleste rense produkter.. Så det kunne da være fedt at vinde og se om det så ville virke.......

    Idathillemann@hotmail.com

    ReplyDelete
  46. Jeg har sensitiv hud.
    christinagirl@hotmail.dk

    ReplyDelete
  47. Jeg har utraditionel kombineret hud :(
    malenebr@hotmail.com

    ReplyDelete
  48. ja det nærmeste er nok kombineret, tør nogle steder og fedtet andre steder
    marianne.lykke@gmail.com

    ReplyDelete
  49. Jeg har kombineret hud.
    kristina7425003@yahoo.dk

    ReplyDelete
  50. min hun er til tider uren og jeg ville virkelig gerne have fingre i dette sæt!
    :-)

    sinemadsen@outlook.com

    ReplyDelete
  51. Uren/Sensitiv. :(

    Majarp6@hotmail.com

    ReplyDelete
  52. Kombineret hud :)

    Sara R
    sara8071@gmail.com

    ReplyDelete
  53. I en alder af 41 år er jeg desværre stadig plaget af uren og fedtet hud :-( Så denne renseserie, vil helt sikkert kunne afhjælpe en del af problemet.
    Pia Damgaard
    piaogjan@hotmail.com

    ReplyDelete
  54. Jeg har en kombineret hudtype.

    Kig gerne forbi thisismylife-sjb.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Lidt uren og meget tør... desværre :/
    vil gerne deltage :)
    Mvh Caroline Amalie Clausen
    tigerdyr107@gmail.com

    ReplyDelete
  56. Simpelthen så lækkert med de produkter - vil virkelig gerne prøve dem. Og er running low på renseprodukter og creme herhjemme, så det ville være noget så dejligt at få fyldt nyt i skabet :-)

    Min hud er kombineret - og jeg følger nu med på bloglovin!

    x Regitze
    (Giiiz(a)hotmail.com)

    ReplyDelete
  57. Jeg har en sart hud med lidt uren hud på hagen.
    Mvh Sisse
    Sizze86@gmail.com

    ReplyDelete
  58. Jeg har en sart hud med lidt uren hud på hagen.
    Mvh Sisse
    Sizze86@gmail.com

    ReplyDelete
  59. Kombineret.

    Mvh
    Monica
    volcanokitten@outlook.com

    ReplyDelete
  60. Følger dig på bloglovin' :)

    Min hudtype er sart kombineret med tør, hvilket giver udslag i en småfedtet hud, medmindre jeg rammer det helt rigtige produkt, som både renser mildt og fugter.

    ReplyDelete
  61. Jeg har kombineret hud, hvilket betyder jeg har meget fedtet hud i panden og på næsen, men resten af ansigtet har jeg tendens til at blive tør
    louisehede1989@gmail.com

    ReplyDelete
  62. Jeg vil meget gerne deltage! :-)
    Min hudtype er kombineret til tør hud.

    Mvh.
    Kathrine H. Hansen
    kathrine0909@gmail.com

    ReplyDelete
  63. Jeg har en normal - let til tør hud, vil jeg sige.... :)

    bissenogemsen@hotmail.com
    Mette L

    ReplyDelete
  64. Sikke en lækker goodiebag man kan vinde :-) Jeg har tendens til meget tør hud og lidt blackheads. Jeg følger dig på facebook i forvejen :-D

    Mia (Frk Mia)
    miasunivers@hotmail.com

    ReplyDelete
  65. åh det er lige hvad jeg står og mangler!
    Jeg har en normal hudtype, men den har dog tendens til at blive tør.
    Jeg følger selvfølgelig på facebook og på bloglovin' ;)

    VH Lis
    lisdjurhuus@hotmail.com

    ReplyDelete
  66. Hud med tendens til tør, sart og fedtet på samme tid må vist gå under kategorien kombineret :-) Lækker konkurrence søde Mie, er jo allerede afhængig af Aquaphor cremen, så send gerne serien min vej ;-)

    Charlottepe@live.dk

    ReplyDelete
  67. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  68. Jeg har den lidt sarte kombineret hud af tør og fedtet hud :)
    Håber at kunne vinde denne lækre gave :)

    Kig meget gerne forbi her :)
    www.thisismylife-sjb.blogspot.com

    stephanie_jahn_bech@yahoo.dk

    Og ja følger dig nu på facebook :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -