15 Sep 2013

Loppefund: COS skjorte

 photo hvidskjortefraCOS2_zpsa37309b2.jpg  photo hvidskjortefraCOS3_zpsf1d1a704.jpg  photo hvidskjortefraCOS1_zpsf7dc8a91.jpg
Jeg ville nogle gange ønske jeg var bedre til at købe ting, jeg vidste jeg kunne bruge mange år frem. Jeg ville nogle gange ønske jeg kunne se logikken i, kun at købe den bedste af den bedste kvalitet og udvælge hvilke designere, man vil skabe sin garderobe ud fra. Derfor drages jeg af klassiske stykker tøj, som denne hvide skjorte. Andre gange drages jeg af glimmer, pallitetter, stærke farver, vilde snit og mønstre.. Jeg kan ikke holde mig indenfor en bestemt boks.. Det ville nok være lettere.. men meget mindre sjovt.
I dag bliver det sort og hvid, i morgen en spraglet nederdel - hvem ved?

Hyld forskelligheden.


God søndag og tillykke til Lou, som løb afsted med en serie af Eucerin-produkter. :)

17 kommentarer:

  1. Hvor er den bare flot til dig ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det er jeg glad for at du synes :)

      Delete
  2. Jeg kender det udemærket, føler mig til tider skizofren :-) Er glad for jeg ikke er den eneste :-) Din skjorte er alt for skøn :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skizofren er virkelig den perfekte måde at beskrive det på.. hehe. Og tusing tak Louise :)

      Delete
  3. Replies
    1. Tak for det Katrine, god mandag til dig :)

      Delete
  4. Super smuk skjorte!.

    //N.K.L
    www.nkl-fashion.dk

    ReplyDelete
  5. Jeg har det på nøjagtig samme måde mht tøj - her er det humøret der styrer garderoben :)

    Og YAY hvor fedt at jeg vandt! Glæder mig til at prøve produkterne!!!

    /Lou

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, det bunder nok i hvilket humør man er i :) og ja, tillykke! Håber du bliver glad for dem. De bliver sendt afsted i morgen. Glæd dig!

      Delete
  6. Hold da op hvor er den fin.
    Og hvorfor holde sig til en boks? Det andet er jo meget sjovere :D

    //Anne Cathrine

    ReplyDelete
  7. Wow hvor heldigt! Fedt fund!

    Huge hugs http://www.gittemary.com/
    https://www.facebook.com/ThePictureOfMary
    http://www.youtube.com/Gittemary

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, er blevet en rigtig loppe-lover :) man kan finde de fineste ting :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -