8 Sep 2013

Loppefund: Lomo Diana

 photo lomo_zps700fbfe0.jpg
I dag slog jeg til, på et køb jeg længe har overvejet at gøre mig - nemlig en investering i et lomo kamera. Lomo kameraet kan lave så fine billeder med et antikt udtryk med de skæve farver, lidt mere grumsede form og lidt slørede billeder.. Okay, min beskrivelse får det til at lyde som verdens mest forfærdelige kamera - men vent og se, jeg håber der kommer noget godt ud af det :)
- Men jeg må desværre vente helt indtil jeg har fyldt en film ud, som jeg kan fremkalde :)

Har i nogle erfaringer med Lomo kameraer?

13 kommentarer:

  1. Desværre ikke, så jeg vil glæde mig til, at du deler dine :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeg håber der kommer noget godt ud af det :)

      Delete
  2. Jeg har heller ingen erfaringer med Lomo kameraet, så jeg glæder mig også til at se, hvad du får fremkaldt :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, det bliver spændende om jeg overhovedet kan indstille det :P

      Delete
  3. Glæder mig til at se resultaterne af leg med dette kamera - det lyder i hvert fald spændende :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja for søren, glæder mig sådan :)

      Delete
  4. spændende...
    Jeg har da vist sådan ét i kælderen (eller ét der ligner... det må jeg lige se efter)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Åh hvor spændende, tag lige og fisk det frem :p

      Delete
  5. Uhhh et lækkert køb du har gjort dig!! Diana ik? Har desværre ikke fået et lomo til samlingen endnu, da de desværre ikke er så nemme at støve op på loppemarkeder, og jeg er lidt for nærig til at købe et nyt :/
    Kender en del i 'foto-verdenen' som har forskellige eksemplarer og er super glade for dem.Må virkelig få taget mig sammen til at købe et :D På min tur lige nu har jeg taget mit Olympus Trip med - en sikker vinder!
    Glæder mig til at se billeder :D
    Malene // www.vinterfryd.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  6. Flot Malene - står jo i overskriften at det er Diana! :D
    Hvad har du givet for det?
    Du må endelig sige til hvis du får problemer, så skal jeg nok forsøge at hjælpe ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeg gav kun 100 kroner for det, så det var et rigtigt røverkøb :) Har set man kan få nogle billigt på Ebay, hvis du gerne vil have det lidt billigere :)
      Glæder mig rigtig meget til at se resultatet, godt at høre, at dine venner har haft gode erfaringer med det :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -