26 Sep 2013

Mit teenageidol var en russisk model..

 photo vlada1_zpscc878db4.jpg photo vlada3_zps2b5fbd00.jpg
Vlada Roslyakova hedder denne russiske skønhed, der prægede modebilledet da jeg var en ung teenager. Hun var mit forbillede for skønhed, fordi hun var så fejlfri og uskyldig at se på, og sød i interviews. Særligt var jeg facineret af hvor tynd hun var, uden at være benet. De nederste billeder var mine yndlings, men den dag i dag kan jeg egentlig bedre lide dem på det øverste billede.. (foruroligende?)
Jeg opdagede hende i mine Vogue-blade, som jeg var vildt fascineret over. Jeg er opvokset i Grejsdalen (Vejle), hvor mode ikke ligefrem har været en åben verden for mig. Derfor fik Vogue mig til at drømme om at være som Vlada og de andre store modeller på det tidspunkt og leve det luksuriøse liv, som blev fremstillet på de mange reklamer. Det var naturligvis urealistisk at ligne Vlada og leve som Chanel-pigerne, men man havde vel lov at drømme?

Har i også haft forbilleder da i var yngre?

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -