23 Sep 2013

På med jakken

 photo blog3_zps22283a0e.jpg
Adlinks: Jakke 1: NLY Trend, Jakke 2: Notion 1.3., Jakke 3: Notion 1.3., Jakke 4: M by M

Vejret skifter og det er tid til at tage de varme jakker i brug. Jeg har ikke tænkt mig at købe en ny vinterjakke i år, da jeg er rigtig glad for både min bordeaux røde fra COS og min Persianer-pels :) Hvis ikke jeg havde disse to ville disse 4 stå højest på ønskelisten! Jeg har udvalgt jakker der kan bruges flere år i mørke farver og udelukkende valgt jakker til max 1000 kroner.


Har i overvejet hvilken jakke der skal være jeres bedste ven imod kulden?

4 kommentarer:

  1. Åh, ville elske frakke nummer to, hvis der ikke var skrift bagpå. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, jeg synes faktisk selv at det er en fed detalje.. men det kan måske godt være man bliver træt af det i længden?

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -