21 Sep 2013

Rita Blå's Lopper - i dag!

 photo ritablaring_zpsc92a62a7.jpg
Jeg har en stand på Rita Blås loppemarked på Balders plads i dag. Jeg var til markedet på Vesterbro sidst - og købte helt ustyrligt mange fede ting til ingen penge. Loppemarkeder er jo et paradis for fattige fashionistas!
Jeg har tænkt mig at sælge mine ting ret billigt i dag, og der er rigtigt mange gode ting imellem - kan kun anbefale alle at komme, og runde udendørssæsonen for loppemarkeder af med maner :-)

Ses vi?

2 kommentarer:

  1. Jeg er vild med Rita Blås markeder! Det er altid der man kan gøre sig de billigste køb, hehe :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, helt sikkert! jeg har gjort mig en masse fund, som jeg vil vise på bloggen snarest :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -