30 Sep 2013

Tid til sneakers!

 photo sneaks_zpse1d27ebe.jpg
Adlinks: 1: Jeffrey Campbell 1295 kroner, 2:  NLY Shoes 299 kroner, 3: NLY Shoes 299 kroner, 4: NLY Shoes 299 kroner

I har måske lagt mærke til at bloggen har været mere mode og stil-tips på det seneste? Det skyldes, at jeg lige nu venter på en ny oplader til mit kamera - eller rettere begge mine kameraer.. Jeg håber i finder inspiration herinde, selvom det ikke er "som det plejer"


Jeg går i spænding og venter på næste forårskollektion, da jeg er smask hamrende forelsket i Rick Owens x Adidas sneakers. Men indtil de kommer finder jeg inspiration i andre sneakers.. Jeg synes disse fire sneakers er cool på hver deres måde. Og synes i ikke bare NLY-sneakersne er vildt billige? Det er utroligt som jeg er blevet vild med sneakers, men de er nu så mega cool og mine fødder jubler jo når jeg går i dem!


Hvad synes i om disse sneakers?

3 kommentarer:

  1. hvorfor kan man altid bedst lide de dyreste sko?? Gud hvor er de bare smukke.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, jeg hader også mig selv for ofte at falde for dyre ting.. fx. Rick owens sneakers, som kommer til at koste 2500.... øv også! men hvis man virkelig synes noget er fedt, kan det måske også være værd at smide mange penge efter? :)

      Delete
  2. De er skønne, og er især vild med Jeffrey Campbell sneaken. Den er bare smuk.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -