19 Oct 2013

11 fund fra Nellys udsalg + VIP kode

 photo nelly-perler_zpsa0f8a3ee.jpg
1/River Island 2/Issue 1.3 3/Issue 1.3
Jeg er vild med perler og læder, derfor vil jeg gå efter sorte items på udsalget. De to perlebesatte vil lyse op til enhver fest, og jeg er vild med det. Jakken er klassisk og lækker - og så koster den altså kun 239 kroner, som jeg vil mene er et godt kup!

 photo nelly-strik_zpsb2cd5647.jpg
1/Issue 1.3 2/Issue 1.3 3/Dagmar
Jeg går efter lækre striktrøjer, der kan varme mig vinteren igennem. Jeg har allerede et per sorte, så derfor har jeg valgt disse tre lækre farver, som alle er lækre, løse og ikke mindst brugbare til hverdagen. Jeg kunne i hvert tilfælde godt se mig selv i disse i skolen, på arbejdet eller under dynen med en kop te. mmh.

 photo nellydenim_zps2ec7c8b2.jpg
1/Clarins 2/Issue 1.3 3/Issue 1.3
Jeg er ikke færdig med denim-looket, og dette matchende sæt ville være så cool. Toppet med en støvet lyserød læbestift tror jeg, at jeg ville være godt kørende :-)
 photo nelly-sko_zps126200ad.jpg
1/NLY  2/Sonia By Sonia Rykiel
Hvornår står man ikke og mangler lækre sko? Jeg går efter de sorte, klassiske med kant. Jeg har længe kigget på NLY plateau-sandaler og loafers har stået på min ønskeliste siden foråret.


Kode til udsalget: VIPSALE
 - Kom til udsalget her

Blev i fristet?
Indeholder affiliates

4 kommentarer:

  1. Er vild med de sko du har fundet.
    De er så fede!

    Sidsejosefine.blogspot.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, men måske ikke de bedste til vinter? hehe :p men tak Sidse

      Delete
  2. Er vild med den første trøje, top! Elsker den!

    Kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, jeg synes også den er fantastisk! :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -