25 Oct 2013

Hej weekend, dig kan jeg godt li'!

 photo 1_zps82574f88.jpg  photo 6_zps6680cb95.jpg  photo 5_zps6f7ea60d.jpg
Sweater/Stella McCartney - Jeans&taske/H&M - Sko/Shoe Shi Bar

Så blev det weekend, og er det ikke bare dejligt? Jeg skal nyde min med min kæreste, med veninder til middag, i biografen for at se "Kvinden i Buret" og forhåbentlig finde tid til at begrave mig i skolebøgerne. Lige om lidt tager jeg afsted til Bisou pour Won Hundred fest inde på Sunday. Der har jeg ikke været før, så det bliver sjovt - det er trods alt Casper Christensen og Simon-drengene der har haft en finger med i spillet, når det kommer til klubben!

Håber også i nyder jeres weekend?

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -