29 Oct 2013

I dag vil jeg gerne iføre mig..

 photo maybe-baby-moslashnster-groslashn_zpsb365c31f.jpg
Jakke/Zara - Bukser/Asos - Rullekrave/Stella McCartney - Sko/Zara - Taske/Little Liffner

Jeg indrømmer det - jeg BØR øve mig mere i at lave collager i Photoshop - men jeg håber i bærer over med mine små begynderfejl - det er første gang jeg egentlig åbner programmet siden i fredags hvor jeg var til kursus i det.. Det er meget sjovt at nørde med, men jeg kan også godt blive lidt utålmodig, når jeg glemmer hvordan det nu lige er man gør det og ikke kan finde rundt i alle lagene - men mon ikke det lykkes en dag? :)

Vi lærte en masse - både at fjerne ujævnheder, gøre sig slankere, klippe ting ud af billeder (-en hel hest(!)) og at ændre baggrunde på billeder med meget hår.. faktisk nogle fine ting at kunne - selvom jeg ikke vil efterstræbe at redigere for meget på mig selv her på bloggen.

Nu til det, som det handler om, nemlig hvad jeg synes er allermest cool at iføre sig på en kold efterårsdag som i dag.
Outfittet er virkelig minimalistisk, men jeg er vild med den lige jakke med nålestriberne, kassebukserne med en rullekrave til. For at det hele ikke bliver alt for rent og pænt har jeg tilføjet rå støvler med lidt hæl (og får bonussen - lange ben i kassebukser) og en lædertaske med struktur. Gid jeg havde det hele, det har jeg ikke, så det måtte blive pencil og peplum i dag.

Nu til gættelegen! Jeg har nemlig købt et af ovenstående items - kan i mon gætte hvad?

4 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -