20 Oct 2013

Indtager dansegulvet i:

 photo perlebesattop_zps0b1a3464.jpg  photo perlebesattop6_zpse053e282.jpg  photo perlebesattop4_zps44e7f452.jpg  photo perlebesattop3_zps51bdb553.jpg  photo perlebesattop5_zpsffd71923.jpg  photo perlebesattop2_zps1cfe457f.jpg  photo perlebesattop8_zps5df47be6.jpg
T-shirt//Vintage, Jeans//H&M, Stilletter//Zara

Okay, jeg indrømmer det. Stiletterne blev ikke en realitet da det kom til stykket, og byen kaldte i går. De er bare upraktiske når man skal danse vildt.
Katrine og Mads forstår som altid at holde nogle vilde fester, denne gang deres fælles fødselsdag og jeg havde helt glemt hvor gode de er til at spille sange man (læs jeg) kender på dansegulvene i Vejle.

Nu vil jeg pleje tømmermændende til Breaking Bad, hav en rigtig dejlig søndag alle :-)

6 kommentarer:

  1. Hold op hvor jeg dog elsker de stiletter der, wow! Og hvor er det et fint outfit! :-)

    kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. tusind tak kathrine :) det er jeg glad for at du synes

      Delete
  2. Så fin du er mie! du kan bare det der ;) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvor er du sød Christine, tusind tak :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -