27 Oct 2013

Marc by Marc Jacobs, Baby!

 photo lilmarcjacobs_zpsebc2d975.jpg
ENDELIG - de perfekte herreinspirerede sko er fundet! Jeg har sagt et sørgeligt farvel til de klassiske med plateau fra COS, som efter lang tids brug var helt flosset op foran. Siden da har jeg ikke rigtig kunne finde noget der rigtigt kunne erstatte dem - indtil nu. Jeg er slet ikke i tvivl om at disse vil være perfekte til mange af mine outfits. De er som skabt til opsmøgede bukser med hvide eller fancy strømper under og bowlerhatten. Samtidig er de fine til nederdele og ja.. de kan vel stort set bruges til alt efter min mening. - Marc, du har gjort det godt!

4 kommentarer:

  1. hvor er de super fede :)

    - http://imaginelifeandfashion.blogspot.dk/

    ReplyDelete
  2. De er perfekte! Ved du, hvor de kan købes henne? :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -