22 Oct 2013

Pleje til toppen

 photo redken_zps172552b9.jpg
Pleje af håret har aldrig været et stort tema på bloggen, men i dag vil jeg afsløre hvordan jeg dagligt plejer mit hår. Jeg brugte for et år siden Redken Extreme, som jeg egentlig var okay tilfreds med indtil Mads præsenterede mig for 'Blonde Glam'. Denne serie er special-lavet til hår med forskellige toner af blond, hvilket jeg netop har. Rutinen hjælper mig altså med at bevare et spil i mit hår og giver mig samtidig top-lækker pleje, beskyttelse og ikke mindst shine.

Redken er en ret dyr fætter, men når man har så fint (læs tyndt) hår som jeg har, er det vigtigt for mig at bruge produkter der rent faktisk hjælper i længden. Jeg har endnu ikke set en butik der har gode rabatter på Redken, men går man på jagt på nettet er der bedre tilbud at finde.

Efter jeg har vasket hår og givet det godt med conditioner bruger jeg en hårolie fra Pureology i spidserne, hvor det er mest tiltrængt og reder det ud så resten af håret også får en lille smugle.

Hvordan får du toplækkert hår?

3 kommentarer:

  1. Sikke en simpel hårrutine! Lige hvad jeg går efter. Jeg har farvet mit hår lyst, så det er lidt lysere end dit, tror du så at 'Blonde Glam' er god for mig?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Amalie. Jeg tror helt sikkert at blonde glam er god til dig så. Særligt hvis du har lidt spil i håret :)

      Delete
  2. Yes, tak for tippet om rabat, selvom det ikke er så store rabatter hjælper det altså når man, som jeg, er på SU og er vild med Redken!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -