28 Oct 2013

uden hest

 photo 20131017-DSC_1279_zps3562abd9.jpg  photo 20131017-DSC_1033_zpsa35bdaa6.jpg
Hat/Monki - Bluse&nederdel/H&M Trend - Sko/ Shoe Shi Bar

De korte ridestøvler og ridehjelmen er i hus - nu mangler jeg bare en hest..
Jeg er vild med hatte, og da jeg endelig fandt dem frem fra flyttekasserne fik jeg endnu mere lyst til at bruge dem endnu mere. Denne er en gammel klassiker fra Monki - men jeg har vist aldrig fået vist et outfit med den før nu?

Jeg går spændt og venter på en pakke fra Asos, har købt noget lidt utraditionelt, men håber det bliver vildt cool.

Hvad synes i om hatte? go eller no go?

7 kommentarer:

  1. Hatten er vildt fed til dig! Elsker at den er så utraditionel :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, ja den er lidt utraditionel :) - tusind tak :D

      Delete
  2. Jeg ville aldrig nogensinde kunne gå med sådan en hat, tror simpelthen ikke den ville klæde mig. Men du ser super godt ud i den :-) glæder mig til at se din asos pakke <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nej, den er også meget skør, og helt klart meget udenfor normalen.. jeg er glad for at du synes den klæder mig alligevel ;b

      Delete
  3. Tine
    Du ser super ud i det outfit, det vil du mange loves på, hvis du uploader det på stylegallery.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -