24 Oct 2013

Vind billetter til The Hunger Games: Catching Fire

Jeg går egentlig sjældent i biografen, og det er lidt en skam, for der er noget hyggeligt over at gøre en tur ud af ens filmkiggeri og ikke mindst leve sig ind i filmens univers på det store lærred. Lige nu glæder jeg mig til at se The Hunger Games: Catching Fire, som kommer i biograferne i næste måned.

Jeg blev blæst væk af den første i serien "The Hunger Games", hvor Katniss Everdeens (Jennifer Lawrence) hårde kamp i det nådesløse spil gjorde stort indtryk. Denne gang er der ny instruktør på, og jeg kan slet ikke vente med at se hvad han har fundet på, ud fra traileren at dømme vil jeg ikke blive skuffet! - har de seriøst tænkt sig at dræbe stort set alle der nogensinde har vundet The Hunger Games, wow?! 

Jeg skal i hvert tilfælde ind og se den når den rammer biograferne - og det skal en af jer også have mulighed for, jeg har nemlig modtaget to billetter til en af mine læsere.

Sådan deltager du i konkurrencen:
* Skriv et opslag på min blogs facebook-side, hvor der står følgende: "I <3 The Hunger Games"

Konkurrencen slutter d. 10. november

12 kommentarer:

  1. I <3 The Hunger Games

    jytte777@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Jytte - jeg skal have dig til at kommentere inde på min facebook, så skynd dig ind og smid en kommentar der :)

      Delete
  2. I <3 The Hunger Games

    Kh Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeg skal have dig til at deltage over facebook :-)

      Delete
  3. The Hunger Games er en fantastisk serie, og jeg glæder mig meget til at se den næste film :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. også mig! jeg har desværre ikke læst bøgerne, men den første film var så fængende at det kun kan blive en god serie hele vejen :)

      Delete
  4. I love the hunger games <3

    Monika Meldgaard, monsemeldgaard@live.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Monika, det er over facebook, at deltagelsen foregår :)

      Delete
  5. Håber på vinde så jeg kan overraske min kære søn, han er VILD med den
    annettethyde@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Annette. Jeg trækker lod imellem folk der har deltaget på facebook, så jeg håber du vil være med derinde :-)

      Delete
  6. Fed giveaway! Held og lykke med at finde vinderen :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -