4 Oct 2013

YAY! Weekend

 photo 3_zps55ead1f3.jpg Weekenden er over os, og puh jeg synes det har været en hård men sjov uge, med masser af arbejde, sociale arrangementer og ikke så meget læsning.. I går var jeg rundt og sippe champagne til Fashion After Dark med nogle piger fra klassen og høre intim-koncert med Mads Langer i Hugo Boss, virkelig en helt særlig stemning i den smukke butik.

Jeg får lige om lidt besøg af min gamle roomie fra efterskolen og hendes kæreste, som jeg glæder mig til at møde, og bliver og overnatter hos mig i weekenden. Så dem glæder jeg mig til at se. Derudover står den på en fødselsdag lørdag, men ikke for sent, da jeg lidt utraditionelt skal arbejde på en søndag.

 photo 5_zps30920949.jpg
Jeg skal arbejde til Stella McCartney, Marc Jacobs, Månestråle og Marc By Marc Jacobs samlede lagersalg på søndag. Kom endelig forbi - jeg har hørt de måske sætter priserne en smugle ned til slutspurten så kom endelig forbi og gør et kup. Jeg har lagt de flotteste ting til side da jeg var forbi salget torsdag morgen, som skal med mig hjem.

 photo 4_zps8c6f3e48.jpg Weekendtip nummer to må være at svinge forbi Rita Blå's lopper på AFUK - det er altså der man kan gøre sig de bedste køb. Jeg solgte jo ud til netop dette marked for et par uger siden og gjorde mig også nogle kup selv, som ligger og venter på at blive dokumenteret på bloggen når posten tager sig sammen til at give mig min længe ventede lader til mit kamera.. 

Hvad skal i lave i jeres weekend?

8 kommentarer:

  1. Fedt post! Jeg har fulgt dig! ;D
    Det ville være dejligt hvis du ville følge tilbage ;)

    http://winslow.bloggersdelight.dk/

    ReplyDelete
  2. Vældig fed taske! Wauw.
    Lyder som en skøn weekend du har haft eller gik i møde.

    Jeg har ikke lavet det helt store, vin og fejret min gamle far :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak :)

      og det er altid hyggeligt at fejre familien, lyder som en god weekend :)

      Delete
  3. Hej, rigtig fine billeder - og rigtig fin blog du har! Kig forbi min hvis du får lyst :)

    //Line
    www.Linebiine.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Man kunne godt lige bruge sådan en fjerclutch, hva (dog noget farlig at tage med i byen - i hvert fald, hvis man er mig...)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja, jeg er også SÅ glad for den :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -