29 Nov 2013

5 Black Friday udsalg

 photo blackfriday_zps759bd41f.jpg
1. Solestruck
Webshoppen der har alle de crazy designersko! Hvis du ikke kender den i forvejen, er den klart et kig værd! I forbindelse med Black fridag holder de 30% på alle deres i forvejen nedsatte varer i dag, 40% i morgen og 50% på søndag! Så hvor længe tør du vente? Jeg gjorde brug af dette tilbud sidste år til at købe to par med 50%.

2. Cocopanda
Der er allerede lidt billigere på cocopanda end i butikkerne - og i dag er der 25% på hele shoppen (undtagen GHD). - Så skal der beauty-shoppes til ingen penge!

3. Nelly
Nelly giver 10% på stortset alt, hvis du indtaster koden "BLACKFRIDAY" og 20% på både kjoler og sko (via disse links, da det er kampagner for kjoler og sko). Lidt rabat har også ret!

4. Sephora
Sephora har valgt at nedsætte en masse lækre varer til 10$, og der er nogle rigtig gave-venlige ting at vælge imellem.

5. Amazon
Her er en del gode tilbud, men ligesom på Ebay skal man være god til at udvælge, hvad man rent faktisk søger, da det ellers kan blive lidt af en jungle! Jeg drømmer lige nu om nye kameralinser, særligt en 85mm f/1.4, så i dag ville være et godt tidspunkt at slå til, da disse også er på bud.

Har i fundet andre gode "black friday"-udsalg i dag, så må i endelig dele det i kommentarfeltet!


Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Indlægget indeholder affiliates

3 kommentarer:

  1. Så er Black Friday endelig kommet til Danmark. Lækker samling af deals
    Vil også lige tilføje LookPerfect.dk hvor der også er black friday-rabat og gratis fragt idag.
    http://lookperfect.dk/blackfriday.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, det er så godt! Tusind tak for tippet!

      - Jeg vil også selv lige tilføje Victoria's Secret og MUUSE :)

      Delete
  2. Jeg bliver muligvis nød til at benytte mig af solestruck tilbudet. Det er bare for godt til at sige nej til!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -