11 Nov 2013

A state of mind

 photo DSC_0183_zpsc4979318.jpg
Der sker meget - og det er både på godt og ondt. Jeg tror på, at denne uge bliver helt speciel. Den skal løse et puslespil mellem mine grupper i eksamen, og vi skal aflevere vores første projekt. Derudover skal jeg til et spændende arrangementer om forhandling, starte eget projekt op og sætte mål for hvordan jeg vil gøre drømme til virkelighed. De sociale arrangementer fylder også kalenderen, og jeg glæder mig til at dele stunder med mine søde veninder. Jeg håber, at solen vil vende tilbage og være min bedste ven, når jeg cykler hjem fra skole eller arbejde klokken 5.. men når det kommer til dette ønske, må jeg hellere passe på med at få for høje forventninger :)

4 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -