5 Nov 2013

Den bedste (og billigste) vej til blød hud

 photo 20131103-DSC_0164_zpsadcd342b.jpg
I kender den måske - en buddy butter klassiker fra Nivea! Jeg har ikke prøvet den før for nylig og jeg er helt vild med den! Jeg er faktisk lidt snobbet når det kommer til skønhedsprodukter, og bruger hellere lidt ekstra for at få ordentlige produkter til min sensitive hud. Men denne forholdsvis billige creme er en favorit til den tørre vinter. Mit krav til en god body lotion er at den ikke skal lugte kraftigt - og så skal mine ben være helt bløde om aftenen selvom jeg tog cremen på om morgenen. Og netop den følelse giver Nivea-cremen mig - som heller ikke lugter skarpt på nogen måde.

Cremen er lidt tyk, så jeg varmer den op i hænderne inden, så går det lidt nemmere for huden at absorbere det lidt hurtigere.

Hvad gør i for at fugte jeres hud om vinteren?

7 kommentarer:

  1. Hej. super fin blog du har! Kig forbi min hvis du får lyst :)
    Hvis du har lyst kan vi følge hinanden?

    //Line
    www.Linebiine.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Kan den bruges i ansigtet? Jeg mangler nemlig en creme til min vintertørre hud i ansigtet :-) Dette er jo en klassiker, men har ikke selv prøvet den - endnu ;-)

    Knus!
    //Ida
    www.livetifoelgeida.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uh nej i ansigtet ville jeg ikke bruge denne. Den vil blive for tyk til den tyndere hud vi har i ansigtet. Dermed ikke sagt at man ikke kan bruge fed creme i ansigtet - det kan man helt sikkert, men jeg tror det er vigtigt altid at vælge en der er tilpasset ansigtet.
      Jeg har desværre ikke tør nok hud i ansigtet til at kunne anbefale en specifik creme :-/

      Delete
  3. Om jeg gør noget for at fugte min hud ... hm, bum bum. Føler mig helt flov - har lige kradset mig, hvorpå der stod en sky af tør hud ud i hele stuen. Kæresten løftede lige øjenbrynet og pegede på fugtighedscremen, der står ved siden af mig. ;) No words needed. Jeg er bare sådan en idiot til creme. Med seks små pindsvin (læs: katte, no idea, hvorfor de bliver kaldt pindsvin ;)) i huset, der fælder for en hel zoo, bliver man hurtigt til pelsmagnet, når man nærmer sig en creme. Niveaen forbinder jeg med min barndom. Og åh, hvor har jeg sat pris på mange, da jeg i min barndom hjalp min far på apoteket (han er apoteker). Haha - nu fik du mig ud på en længere længere vandring tilbage i barndommens land. Er sikker på, jeg i morgen finder mig selv på apoteket med en blå bøtte i posen.

    - Line
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, jamen ens ben kan blive så knas tørre om vinteren at det er helt utroligt! Jeg hader også hvordan man kan tiltrække alt med sine klistrede creme-ben, men lader man cremen sive ind på badeværelset er det lidt bedre - altså tørrer hår og ligger make-up imens det trænger ind. - og lækkert med en nivea i samlingen i din barndom også, den er bare god hele livet ud - det er jeg i hvert tilfælde overbevist om :)

      Delete
  4. Jeg har ikke brugt Nivea i laaaang tid. Når jeg endelig tager mig sammen bruger jeg Aldis Biocura body lotion (den med mørkeblå låg) til maks 20 kr. For nogle år siden startede jeg med at få varmeknopper på hænderne. Der hjalp denne, så den er blevet til en fast inventar i min familie :)
    Mht. Nivea cremen til ansigtet, så ved jeg, at der findes den lille udgave (hånden på hjertet så kan jeg ikke kende forskel på dem - har altid troet alle de blå var den samme i forskellige udgaver - men måske er de ikke?), men den kan vidst nok godt bruges på ansigtet :) Jeg læste engang følgende artikel: http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2418153/Claire-used-1-Nivea-cream-half-face--105-Cr-la-Mer-The-results-VERY-revealing.html
    En meget interessant artikel vil jeg sige :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -