4 Nov 2013

En af de dage man fortryder man ikke valgte regnjakken

 photo 20131104-DSC_0364_zpsca37f76b.jpg  photo 20131104-DSC_0357_zpse6d4da04.jpg  photo 20131104-DSC_0436-2_zps9df0f657.jpg  photo 20131104-DSC_0477-2_zpsc2a7cf48.jpg  photo 20131104-DSC_0583_zps577290c1.jpg
Jakke/COS - Bukser/Marni x H&M - Taske/Royal Republiq - Sko/Shoe Shi Bar

I dag har jeg tre gange fortrudt, at jeg ikke havde regnjakken på. Heldigvis blev jeg ikke gennemblødt, da jakken fra COS kan holde til det meste. Det er så trist, at efteråret og ikke mindst de kolde grader har taget til, men der er nu også så mange gode ting ved den kolde sæson. Det giver anledning til at lave indendørs hygge og det skal jeg bruge min aften på. Jeg regner faktisk med at det udvilker sig til en af de hyggestunder der indebærer lidt for meget af det usunde - men det er på sin vis praktisk at man kan trille hjem. Grunden til dette kage- og slik-orgie er, at vi er nogle piger fra klassen der har arrangeret film-aften. Vi skal se The Hunger Games - og jeg er som sagt fan af den film. I den forbindelse - i kan stadig nå at deltage i min konkurrence om bio-billetter til efterfølgeren "The Hunger Games: Catching Fire" som kommer i biffen d. 20. i denne måned..

Outfittet er et meget typisk hverdags-outfit for mig, simpelt, men en lidt skæv detalje. Hvad synes i?

4 kommentarer:

  1. Den er ellers rigtig flot, så jeg kan godt forstå, du valgte COS jakken frem for regnjakken :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak Sofie, jeg er også ret glad for den selv :) men ikke helt lige så praktisk som regnjakken :p

      Delete
  2. Ej, hvor er det et flot outfit! Du er super skøn ud! :-) Elsker din jakke - den er virkelig perfekt!!

    Knus
    //Ida
    www.livetifoelgeida.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Åh tak Ida, jeg er glad for at du kan lide den :-)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -