8 Nov 2013

Et outfit

 photo 20131017-DSC_0323_zpsabac49b7.jpg  photo 20131017-DSC_1541_zpsdca35bc2.jpg  photo 20131017-DSC_01592_zps6a8bd8f6.jpg  photo 20131017-DSC_00622_zps08f9e5e8.jpg  photo 20131017-DSC_0334_zps3a611da5.jpg
Blazer/Topshop - Nederdel/H&M trend - Sko/Marc by Marc Jacobs

Jeg er landet i Vejle, hvor jeg skal bruge min weekend. Vi holder i min familie allerede vores julefrokost i morgen, og at det er så tidligt er kun fint. Dejligt man kan tage hensyn til hinandens kalendere og finde en dag til familietradition. - og selvom det ikke er december smager julemaden jo dejligt!

I dag skal jeg være sammen med Katrine, og mon ikke den kommer til at stå på tøseri? - jeg tror det. 

Hvad skal i lave i weekenden?

8 kommentarer:

  1. Hvor er det et fint outfit! Virkelig gode billeder - men det har jeg vidst sagt før :-)

    Knus!
    //Ida
    www.livetifoelgeida.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak Ida, det varmer meget at du kan lide mine billeder :)

      Delete
  2. Ej, hvor lyder det hyggeligt! Dejligt at I kan finde tid til det :)
    Og den jakke er da alt for lækker!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, det er nemlig skønt :) og tusind tak!

      Delete
  3. Hvor er den jakke bare super fin :)
    Og det lyder så hyggeligt med familie hygger :)
    Min weekend står på hygge med en veninde og familie og afslapning :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ej hvor hyggeligt :) Det lyder til at have været en god weekend!

      Og tak forresten :D

      Delete
  4. Rene
    Dejligt feminint, synes det er mest girly med nederdel

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Rene, det er jeg glad for at du synes. Jeg er også selv helt vild med at gå med nederdel, det er lidt tøset, men de er nu fine :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -