20 Nov 2013

Fund fra Ebay

 photo ebay4_zps216f0d9f.jpg
^1/Haj-sweater, 175,- 2/Ganster tee, 143,- 3/Plateau sandaler 99,- photo ebay3_zpsd885ae67.jpg
^1/Plateau støvler 166,-  2/Platform sko 253,- 3/ Plateau sandaler 154,- photo ebay1_zps9d49f47e.jpg
^1/Stella McCartney'ish 262,- 2/Gangster sweat 215,- 3/Fluffy jakke 168,-

Hvordan kan man ikke elske Ebay for de utroligt mange valgmuligheder og lave asiatiske priser? På trods af det skønne koncept har jeg faktisk ikke købt hverken tøj eller smykker der i 100 år.. Jeg fandt dog hurtigt tilbage i junglen her til aften - og faldt over en masse gode køb!

Alle priser jeg har skrevet er inklusiv eksport. Så i skal kun bekymre jer om chancen for at betale en smugle i told og moms, hvis varens pris overstiger en værdi (før eksport) på 80 kroner. Det er langt fra sikkert, at din pakke bliver tjekket, men vær klar på at det kan ske. Læs mere om det her.

Hvad synes i om Ebay fundene?


Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog

2 kommentarer:

  1. Virkelig fine ting! Elsker alle skoene!
    Tag gerne et smut forbi min blog og kommenter også gerne!

    xx Villa Villekulla, Faymary Huish, http://faymaryhuish.bloggersdelight.dk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, der er så mange fine ting at finde derinde :) Jeg kigger forbi

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -