21 Nov 2013

Ja, det er kassebukser!

 photo 20131121-DSC_0989_zpse290197a.jpg  photo 20131121-DSC_0032_zps2d634c36.jpg  photo 20131121-DSC_0140_zpsdcca55f2.jpg  photo 20131121-DSC_0011_zps1f923fa5.jpg  photo 20131121-DSC_0163_zps358af9b5.jpg
Sweater: Stella McCartney - Bukser: Asos - Sko: COS

Jeg viste jer for noget tid siden en collage, hvor jeg bedte jer gætte hvad jeg havde købt, og her kommer svaret så (100 år efter...) - Vinderen var Asos-bukserne med masser af vidde. Jeg synes de er ret cool, selvom de i kombination med en løs sweater godt kan få hele outfittet til at virke lidt ubalanceret. Jeg prøver at gøre op med det med lidt hæl fra COS og en stram hestehale.

Tiden går med videnskabsteori disse dage, og hvor tørt det end kan lyde, er det faktisk okay. Jeg har nemlig en fantastisk studiegruppe, hvor der er plads til seriøsitet, diskussioner og ikke mindst hygge!
- Og så hjælper det jo lidt at vi er to bloggere i gruppen, så vi kan tage outfit-billeder af hinanden i ny og næ uden alt for mange klager fra de andre to :-P

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog

12 kommentarer:

  1. Tror ikke de vil klæde mig som de klæder dig!
    Er vild med det hele, men mest pjattet med sweateren og hælene :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, tak Anna :) Jeg tænkte også, at de måske ikke ville klæde mig, men alligevel skulle jeg prøve det af med lidt hæl til - og jeg blev positivt overrasket :)

      Delete
  2. Replies
    1. Mange tak Annesofie :) - håber alt går godt i Vejle?

      Delete
  3. Er vild med billederne og din bluse, din smukke dame!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak Joanna - og du kan selv være en smuk dame :b

      Delete
  4. sikke et helt igennem skønt outfit - elsker især bukserne :)

    -http://imaginelifeandfashion.blogspot.dk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. tusind tak, det er jeg glad for at du siger :)

      Delete
  5. Hvis der er én der kan bære et par kassebukser, så er det dig! WOW Mie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. åh, det varmer så meget, at du synes det :D tak ida!

      Delete
  6. Du er super chick med den høje hestehale

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak :) det går jeg faktisk ikke med så ofte, men det sker :P

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -