18 Nov 2013

Klar til regn og slud i gul regnjakke!

 photo 20131118-DSC_0718_zps2305a079.jpg  photo 20131118-DSC_0719_zpsc2b0e6e9.jpg
Min gule regnjakke har vækket en del opsigt, når jeg har haft den på.. mest kommentarer som "den er godt nok gul" er gået igen, og det ved jeg ærligt talt ikke, om jeg skal tage positivt eller negativt - men i hvert tilfælde er det ærligt ;)

Jeg synes selv, den er ret cool i sin iøjenfaldende gule farve og shiny overflade - og så holder den virkelig til regnen, som vi desværre må tage til takke med her i Danmark. Dertil synes jeg at jeg bliver en lille tand gladere, når jeg har sådan en sjov jakke på - og hvem elsker ikke smil på en regnvejrsdag?

Jeg købte jakken for en 50'er på et loppemarked - sikke et køb, hva'? Den er af mærket Pull and Bear.

Hvad synes i om denne gule sag?

9 kommentarer:

  1. Den er så fed! Synes den er fantastisk på sådan en lidt selvironisk måde, haha! Gav det mening?

    Knus!
    www.livetifoelgeida.dk
    - Kig gerne forbi :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, det gav mening, den er sådan lidt "hej jeg er ligeglad"-agtig.. men stadig cool (synes jeg)

      Delete
  2. Den er så fed!
    Og så kun en 50'er for den! :O
    Absolut elsker den, det er lidt ligesom de gule Dr.Martens gummistøvler.
    Så fede på en kitchet måde.

    Smid en kommentar:
    Sidsejosefine.blogspot.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja, det er da SÅ billigt :) og tusind tak for din kommentar Sidse Josefine :)

      Delete
  3. ELSKER DEN!! havde selv en sidste år, men den blev stjålet et et event jeg var til.
    og det ser skide godt ud med den der læbestift til :)

    - http://imaginelifeandfashion.blogspot.dk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Åh tak :) og godt spottet med læbestiften, selvom mine læber bliver så smalle når jeg smiler, hehe :)

      - jeg er ked af at høre din blev stjålet, det er simpelthen så tarveligt, forstår slet ikke folk der har det behov. :/

      Delete
  4. Jeg har lige skrevet et indlæg om regntøj på min blog, kom sådan til, at tænke på dig og din gule rgenjakke. Så jeg har smidt et link videre til dig ;-)
    http://liseemilia.com/2014/03/singing-rain/

    Kh Lise Emilia

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -