27 Nov 2013

På bud - men kun til d. 1. december

 photo boozt2_zps6a53d62e.jpg
Adlinks: Kjole fra Gestuz, Nederdel fra BZR, Sko fra Shoe Shi Bar

Jeg fik en mail fra Boozt om, at de havde "crazy days" indtil d. 1. december, hvor de simpelthen har nedsat priserne på en helt masse varer. Og hold op jeg gad godt eje disse tre ting - særligt de hvide sneakers.

Min dag har budt på eksamenskrivning... men heldigvis er der gratis kaffe, fordi der er valg på CBS.. nå ja, og gratis stand up med Brian Mørk og Thomas Hartmann, det var så dejligt at komme forbi og få grinet en masse, det tror jeg er særligt vigtigt i denne mørke tid :-)

Følg mig på instagram: @miedina

Følg mig på facebook: /miedinablog

1 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -