25 Nov 2013

Standard mandags-outfit

 photo 20131125-DSC_0319_zps17e78edc.jpg  photo 20131125-DSC_0484_zps00acaa05.jpg  photo 20131125-DSC_0408_zpsdddb251d.jpg  photo 20131125-DSC_0435_zps9e0acb3d.jpg
Top: Marni x H&M - Bukser: H&M - Sko: Marc By Marc Jacobs

Hermed et dagsaktuelt outfit.. men netop denne styling er, for mit vedkommende, gået igen et par gange... Jeg ved ikke hvorfor, men min første tanke er altid "de grønne gukser", når jeg hiver fat i latex-sagen. Kender i det syndrom?

Dagene går med skriveri med studiegruppen, og det går simpelthen som smurt med pigerne i min studiegruppe. I morgen står den på glutenfri fødselsdag hos min søde veninde Charlotte, det bliver så godt!

- Hvad synes i forresten om outfittet?

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog

7 kommentarer:

  1. Fede sko, synes dog bukserne virker lidt malplaceret. Men det kan godt være det bare er mig. (smag og behag)
    //
    www.emmaworup.blogspot.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, ja det er jo smag og behag :) Tak for din ærlige mening.

      Delete
  2. rigtig fint outfit, kan godt lide den grønne farve :)

    / Anne Sofie.

    www.widewardrobe.bloggersdelight.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det er jeg glad for, at du synes - tak :-D

      Delete
  3. Jeg synes det er super cool, at du kanter outfittet med nogle grønne bukser. :)

    Svedig blog btw!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Pernille. Tusind tak for din søde kommentar - og jeg er glad for at høre, at du synes om bloggen :)

      Delete
  4. De grønne bukser komplementerer outfittet SÅ fint - det bryder de neutrale farver :) Super flotte billeder ellers, hvem er din fotograf ;) <3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -