10 Nov 2013

Stella McCartney vs. Jeffrey Campbell (Dyr vs. billig)

 photo sko1_zps97efe199.jpg
Jeg føler jeg har været forelsket i Stella McCartneys perfekte støvler for evigt, men uanset hvad vil jeg ikke bruge 1072$ (ca. 5736 kroner) på skønhederne.. Derfor blev jeg virkelig positivt overrasket, da jeg på Solestruck så disse fra Jeffrey Campbell til 185$ (ca. 1033 kroner). Men over 1000 kroner er ikke billigt, men til gengæld får man rigtigt læder hos Jeffrey - Stella har jo hendes principsager hvad det angår.

Når det så er sagt virker det til at Stellas har mere shine, hvilket jeg godt kan lide og mindre højde, som gør dem mere anvendelige til hverdag... Sikke et dilemma.. Men jeg ville i hvert tilfælde tippe om det, hvis nogle af jer også er håbløst forelsket i Stella McCartneys vidundere og er på udkig efter et alternativ der er til at betale.

God søndag!

2 kommentarer:

  1. Jeg er heeelt vil med Stellas version.. Godtnok er JC's billigere, men som du siger, så er Stellas mere blank og jeg synes, den syner mere sort? :-)

    Knus!
    www.livetifoelgeida.dk
    - Kig gerne forbi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, den synes mere sort, mon ikke det er fordi læder er mindre shiny i overfladen? :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -