17 Nov 2013

#uriaktion @miedina

 photo 20131114-DSC_0703_zps676aaf0a.jpg
Her er uret i aktion. Jeg satte det ovenpå min trøje som et eksperiment, og jeg kan godt lide lag på lag looket, det giver.

Der er forresten sket noget stort (okay, det er måske en overdrivelse..) Jeg har fået Instagram, hvor jeg hedder @miedina (sådan noget skal man skrive med @, ikke?)

- bl.a. kunne i finde dette billede på instagram tidligere i dag, men der vil også komme ting jeg ikke viser på bloggen derinde.

Hvad hedder i på instagram?

6 kommentarer:

  1. Jeg vil da prøve og gå ind og finde dig :) Jeg hedder kaag1987 derinde :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det er jeg glad for at høre :) jeg kan ikke rigtigt se din bruger, da den er privat :S

      Delete
  2. Hvor ser det lækkert ud :)

    Du kan finde mig under navnet ida_fashionlab :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak Ida :) Og jeg har fundet dig frem, og blevet følger :)

      Delete
  3. Ser lækkert ud med det fine ur - er simpelthen så vild med det :) Og finder dig da lige på instagram - velkommen til :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -