22 Dec 2013

Bamsejakke i klitterne

 photo 20131222-DSC_0346-2_zps8c20fa8a.jpg  photo 20131222-DSC_0288_zpsa81f7922.jpg
Vi har vandret rundt i klitter, set Danmarks største vandfald og været et hurtigt smut forbi Hammershus i dag. Bornholm er altså en dansk perle, der ikke skal overses :)

Jeg er iført min nye varme bamsebjørn, som jeg fandt i en genbrug i Aakirkeby i går. Hvis i besøger Bornholm engang er mit tip at tjekke genbrugsbutikkerne ud - de har så mange fine ting og billige priser ikke mindst.

Nyder i jeres søndag her op til jul?

4 kommentarer:

  1. Replies
    1. Det er jeg glad for at du synes, tusind tak :)

      Delete
  2. Hvor er det nogle flotte billeder!! :)
    Og frakken er det samme!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -