31 Dec 2013

Den fesne hæl

 photo 20131227-DSC_0361_zps9e6cc1d4.jpg
Jeg har vist mine flotte lyserøde sneakers på bloggen, men jeg må da indrømme, at jeg altid har haft en svaghed for stilletter. Selvom de gør unægteligt ondt, har jeg gang på gang taget dem på i byen. Og det skulle bestemt ikke være "den fesne hæl", nej det skulle være den tårnhøje af slagsen - minimum 10 cm...

Men nu er det sket, jeg har købt et par med "den fesne hæl"... Og det får mig til at føle mig lidt gammel, men også fornuftig og med håb om at jeg rent faktisk vil kunne bruge dem til hverdag, eller i hvert tilfælde til arrangementer, modeuger o.l. uden at ødelægge mine fødder - og stadig få den elegance og pæne fremtoning lidt hæl og spidse snuder kan give.

Jeg har tænkt mig at tage dem i brug i aften, jeg ved nemlig der er langt hjem efter en nytårsaften med dans, og der er ikke plads til skiftesko..

Hvad er jeres forhold til "den fesne hæl"?

3 kommentarer:

  1. Det er også bedre med en hæl som man faktisk kan holde ud til at bruge, i stedet for en masse par, som bare hviler i skabet derhjemme :) Flot sko!

    ReplyDelete
  2. Jeg tror, at jeg er klar til "den fesne hæl". Går stort set aldrig i mine stiletter mere og da jeg havde dem på i går, smed jeg dem efter en time. Selvom vi bare sad ned, kunne jeg næsten ikke holde ud at have dem på. Det dur bare ikke mere. Jeg er til tykkere, lavere hæle eller wedges. Jeg føler mig gammel :p

    ReplyDelete
  3. Har haft det præcist på samme måde. Min stolthed har i lang tid været lidt for dominerende til, at jeg ville bevæge mig ned i en "fesen hæl". Men altså... efter at have givet den en chance, er den faktisk helt OK. Har i hvertfald adopteret den i hverdagens skogalleri!

    http://theluxuryfactor.blogspot.dk/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -